;
coinex

آیا سامسونگ گلکسی اس 9 از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود؟

سامسونگ گلکسی اس 9
سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) پرچمدار سال 2018 کمپانی کره‌ای سامسونگ خواهد بود و با اینکه گوشی پرچمدار گلکسی نوت 8 سامسونگ هنوز توسط این کمپانی معرفی نشده است، شایعات مربوط به این دستگاه از هم اکنون در فضای آنلاین دیده می‌شود.

یکی از کاربران توئیتر با نام Eldar Murtazin به تازگی ادعای عجیبی کرده است. او معتقد است که سامسونگ گلکسی اس 9 یک گوشی هوشمند ماژولار خواهد بود و با طراحی مشابهی به مانند سری موتو زد موتورولا خودنمایی خواهد کرد.

او در توئیت خود نشان داد که این اسمارت فون با داشتن پین‌هایی مغناطیسی که در پنل پشتی آن جای خواهد گرفت، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا قطعات و لوازم جانبی مختلفی را به آن اضافه کنند.

با این حال Eldar اضافه می‌کند که طراحی ماژولار گوشی گلکسی S9 هنوز تایید و یا نهایی نشده است، به همین دلیل نمی‌توان در این رابطه با قطعیت نظر داد.

این تنها شایعه درباره گلکسی اس 9 نبوده و مسلما آخرین آن نیز نخواهد بود. چندی پیش شایعه‌ای درباره صفحه نمایش این دستگاه به بیرون درز کرد. گفته می شود که نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 9 یک صفحه نمایش بی کران 5.7 اینچی خواهد بود. سری 9 گلکسی S سامسونگ به مانند هشتمین نسل از این برند مشهور، دارای نسخه بزرگتری با نام گلکسی اس 9 پلاس است که یک نمایشگر 6.2 اینچی در اختیار خواهد داشت.

در هر صورت طراحی ماژولار سامسونگ گلکسی اس 9 در نوع خود شایعه دلپذیری است. سامسونگ یکی از بازیگران بزرگ صنعت موبایل است و تصمیمات او می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای بر بازار گوشی‌های هوشمند جهان داشته باشد.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر