;
coinex

خودروی الکتریکی فیسکر ایموشن در CES 2018 رونمایی می شود

خودروی الکتریکی فیسکر ایموشن در CES 2018 رونمایی می شودخودروی الکتریکی جدید فیسکر در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. این خودروی الکتریکی با نام Fisker EMotion  در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیکی CES 2018 که در ژانویه برگزار می شود، کار خود را آغاز خواهد کرد. این خودروساز وعده داده که خودروی الکتریکی فیسکر ایموشن از محدوده مسافتی 400 مایل (643.7 کیلومتر) برخوردار است؛ این بدان معناست که با یک بار شارژ کامل می تواند مسافت 400 مایلی را طی کند.

فیسکر در مصاحبه با The Street اعلام کرد که در رویداد رونمایی از خودروی الکتریکی فیسکر ایموشن در رویداد لاس وگاس به تکنولوژی های خودرو نیز پرداخته می شود که مواردی همچون پک باتری جدید که می تواند در عرض 9 دقیقه به طور کامل شارژ شود را در بر می گیرد. این در حالیست که مدت زمان شارژ در تکنولوژی سوپرشارژ تسلا به 30 دقیقه می رسد. فیسکر اعلام کرد که این پروسه تحت سیستمی به نام UltraCharger امکان پذیر است.

خودروی الکتریکی فیسکر ایموشن همچنین از تکنولوژی LIDAR برخوردار است؛ به بیان دیگر، توانایی های سطح چهارم رانندگی خودران را به همراه دارد؛ هرچند که به گفته کمپانی خودروساز، هنوز در حال توسعه بوده و هنوز مشخص نیست که آیا در زمان راه اندازی در سال 2019، آماده خواهد بود یا خیر. با اینحال، اینطور که به نظرمی رسد، فیسکر ایموشن نیز به جمع رقیبان خودران پیوسته است.

انتظار می رود که خودروی الکتریکی فیسکر ایموشن سطح عملکردی مشابه تسلا مدل اس را به نمایش بگذارد و با قیمتی نزدیک به آن یعنی 129000 دلار به فروش می رسد. به گزارش The Street، مدل ارزان تر این خودرو نیز در دست اجراست؛ فیسکر در سال 2020، خودرویی مشابه تسلا مدل 3 را در نظر دارد که با قیمتی نزدیک به 34000 دلار در دسترس قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که علاقه مندان می توانند با پرداخت مبلغ 2000 دلار، این خودروی الکتریکی را پیش خرید کنند، اما اولین مرحله توزیع خودروی الکتریکی فیسکر ایموشن در سال 2019 انجام خواهد شد. شرکت های بزرگی همچون آئودی و مرسدس بنز نیز قصد دارند دراین بازه زمانی، خودروهای الکتریکی خود را روانه بازار کنند.

کمپانی جگوار در نمایشگاه لس آنجلس سال گذشته از کانسپت اس یو وی الکتریکی خود به نام I-Pace  رونمایی کرد. اما فیسکر در سال 2018 قصد دارد این خودروی الکتریکی را در رویدادهای متنوعی به نمایش بگذارد تا ثابت کند که اینبار، خودروی مناسبی را در اختیار دارد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر