;
coinex

هرآنچه در مورد نمایشگاه IFA 2017 می‌دانیم

نمایشگاه IFA 2017مدت کمی به برگزاری نمایشگاه IFA 2017 باقی مانده است. به همین علت در تکراتو می‌خواهیم نگاهی به محصولاتی بیندازیم که در رویداد بزرگ برلین رونمایی می‌شوند.

یکی از بزرگ‌ترین رویدادهایی که پیش رو داریم نمایشگاه IFA 2017 است که هرساله هفته اول سپتامبر برگزار می‌شود. کمپانی‌های مطرح بسیاری در این رویداد شرکت خواهند داشت تا از جدیدترین محصولاتشان رونمایی کنند.

بسیاری از این محصولات برای عرضه در فصل پاییز یا زمستان آماده می‌شوند. همین امر نیز باعث می‌شود که نمایشگاه IFA 2017 برای کمپانی‌ها اهمیت بسیاری داشته باشد؛ زیرا رویدادی است که در آن می‌توانند محصولات جدیدشان را به دنیا معرفی کرده و تبلیغ گسترده‌ای برای فروش آنها داشته باشند.

مانند سال‌های گذشته، امسال نیز شاهد حضور کمپانی‌های مطرح خواهیم بود که از محصولات جدیدشان رونمایی می‌کنند. با هم نگاهی خواهیم انداخت به سورپرایزهای احتمالی که در نمایشگاه IFA 2017 با آنها روبه‌رو خواهیم شد.

سامسونگ گلکسی نوت 8

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد گلکسی نوت 8 است. اگر از طرفداران محصولات سامسونگ باشید حتما با این موضوع آشنا هستید که سامسونگ زمان رونمایی از گلکسی نوت 8 را تغییر داده است.

پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد سامسونگ نیاز دارد که جدیدترین فبلت خود را در رویداد بزرگ‌تری رونمایی کند تا بتواند نظرات بیشتری را به این محصول جلب کند. با معرفی گلکسی نوت 8 در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال، سامسونگ می‌تواند در مورد جدیدترین فبلت پرچم‌دارش اعتمادسازی کند.

در مورد نوت 8 باید گفت که یکی از توانمندترین محصولاتی خواهد بود که معرفی می‌شود. از جمله محصولاتی که رقبای نوت 8 محسوب می‌شوند آیفون 8 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال خواهند بود که بعد از پرچم‌دار جدید سامسونگ معرفی می‌شوند.

گلکسی نوت 8

نمایشگاه IFA 2017 تبدیل به رویدادی می‌شود که علاقه‌مندان به گلکسی نوت 8 می‌توانند برای اولین بار این محصول را از نزدیک مشاهده کنند.

ال‌جی وی 30

ال جی وی 30 نیز در میان محصولات متعددی که منتظر رونمایی از آنها هستیم؛ ال‌جی نیز تلفن هوشمند جدیدی در دست ساخت دارد تا در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کند. ال‌جی وی 30 جدیدترین دستاورد کمپانی کره‌ای است که به عنوان یک گوشی هوشمند پرچم‌دار در ویترین فروشگاه‌ها خواهد درخشید.

ال‌جی وی 30

ال‌جی گویا می‌خواهد یک رویداد جداگانه نیز برای رونمایی ال‌جی وی 30 داشته باشد. تقریبا از همین روش برای رونمایی ال‌جی وی 20 نیز در سال گذشته استفاده شد. از ویژگی‌هایی که ما را در مورد هرچه زودتر رونمایی شدن پرچم‌دار جدید ال‌جی وسوسه می‌کند بهره بردن از نمایشگری بدون حاشیه است که از تمام ویژگی‌های خوب ال‌جی جی 6 نیز استفاده می‌کند.

معرفی گوشی‌های هوشمند بیشتر

علاوه بر دو کمپانی رقیب و مطرح سامسونگ و ال‌جی، کمپانی‌های دیگری نیز مانند هواوی و سونی در نمایشگاه IFA 2017 حضور دارند. هواوی از جدیدترین پرچم‌دارش به نام هواوی میت 10 رونمایی خواهد کرد. از جمله محصولات دیگری نیز که احتمال می‌رود هواوی مانور بسیاری روی آن بدهد هواوی واچ است.

سونی نیز در نمایشگاه IFA 2017 حضور خواهد داشت تا از گوشی هوشمند اکسپریا ایکس 2 رونمایی کند. علاوه بر دو کمپانی ذکر شده، اچ‌ام‌دی گلوبال نیز در نمایشگاه حضور دارد که به ما اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری از پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی نوکیا 8 کسب کنیم که چند روز پیش معرفی شد.

تجهیزات گیمینگ

نمایشگاه IFA 2017 تنها مختص یک دسته از علاقه‌مندان به تکنولوژی نبوده و تجهیزات مختلفی به این نمایشگاه آورده می‌شود. در کنار گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم خانگی، تجهیزات جدید گیمینگ نیز به برلین آورده می‌شوند تا علاقه‌مندان بتوانند از نزدیک با محصولات جدید آشنا شوند.

کمپانی ایسر نیز از این موضوع آگاه است و لپ‌تاپ جدید Predator 21X را به نمایشگاه خواهد آورد که از نمایشگر منحنی برخوردار بوده و با داشتن سخت‌افزاری توانمند به یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام بازی‌های رایانه‌ای است.

کمپانی Alienware نیز در نمایشگاه IFA 2017 حضور دارد تا رویداد برلین را به دست گیرد. دل می‌خواهد در این نمایشگاه از نمایشگرهای جدید 4K رونمایی کند و ایسوس نیز لپ‌تاپ‌های جدیدی را ساخته تا در نمایشگاه IFA 2017 معرفی کند. تقریبا رویدادی نیست که ایسوس از دست بدهد.

کمپانی تایوانی ایسوس به یکی از محبوب‌ترین سازندگان لوازم گیمینگ تبدیل شده است و محصولات مختلفی شامل لپ‌تاپ‌های گیمینگ، نمایشگر و حتی هدست‌های واقعیت مجازی می‌سازد. بحث از هدست‌های واقعیت مجازی شد. به نظر می‌رسد کمپانی اچ‌تی‌سی خبرهای جدیدی در مورد هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو برای طرفداران داشته باشد که باعث می‌شود ما نیز مانند شما برای شروع نمایشگاه IFA 2017 لحظه‌شماری می‌کنیم.

لوازم خانگی

نمایشگاه IFA 2017 تنها برای یک دسته از محصولات نیست و شامل محصولات مختلفی می‌شود. یکی از این محصولات، لوازم خانگی هستند. در سال‌های گذشته شاهد معرفی لوازم مختلفی بودیم که سیستم‌های صوتی و تلویزیون‌ها شامل آنها می‌شود.

کمپانی فیلیپس گویا می‌خواهد در نمایشگاه حضور یابد تا از جدیدترین تلویزیون‌های خود رونمایی کند. این محصولات قادر به اتصال به دستگاه‌های مختلف از طریق تکنولوژی بلوتوث هستند. کمپانی دیگری نیز که در نمایشگاه IFA 2017 حضور دارد هارمن کاردن خواهد بود. این کمپانی تجهیزات مختلف صوتی را به برلین می‌آورد تا برای آنها مشتریانی پر و پا قرص بیابد.

از محصولات جدید هارمن کاردن که در برلین مشاهده خواهیم کرد می‌شود به بلندگوهای بلوتوث، هدفون‌ها و تجهیزات صوتی هوشمند اشاره کرد.

.

منبع:‌ Valuewalk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر