;
coinex

دومین دختر مارک زاکربرگ ، خالق فیس بوک در راه است

دومین دختر مارک زاکربرگ ، خالق فیس بوک در راه استمارک زاکربرگ یکی از بزرگ ترین شرکت های ارزشمند جهان را اداره می کند؛ اما این مساله باعث نمی شود که از فرزندان خود غافل شود.

مدیرعامل فیس بوک در پست فیس بوکی خود در جمعه گذشته اعلام کرد که قصد دارد 2 ماه مرخصی بگیرد تا در کنار همسرش، منتظر دومین فرزند دختر خود باشند. او همچنین در زمان تولد اولین دخترش، ماکسیما یا مکس در نوامبر 2015، دو ماه مرخصی گرفته بود.

مارک زاکربرگ قصد دارد این دو ماه را به دو بخش تقسیم کند؛ او یک ماه را پس از تولد و ماه دوم را در پایان دسامبر در دوران مرخصی می گذراند.

مارک زاکربرگ در فیس بوک خود نوشته: “امیدوارم بتوانم با فرزند کوچکم رابطه نزدیکی داشته باشم و با فرزند بزرگ ترم به ماجراجویی بپردازم.”

کمپانی فیس بوک مرخصی بارداری 4 ماهه ای را برای کارمندانش در نظر گرفته که از سال بعد می توانند از آن استفاده کنند. او در سال گذشته، اوقات زیادی را خارج از دفتر کار خود سپری کرد. برنامه مارک در سال 2017 این بود که از تمام ایالت های آمریکا بازدید کند. همین چالش شخصی او باعث شده که بسیاری فکر کنند مارک قصد دارد در سال 2020 برای پست ریاست جمهوری کاندیدا شود.

هنوز مشخص نیست که در زمان مرخصی، چه کسی وظایف مارک زاکربرگ را به عهده دارد. شریل سندبرگ، مدیر ارشد اجرایی فیس بوک به طور معمول تصمیمات زاکربرگ را در شرکت به اجرا می گذارد.

مارک زاکربرگ در فیس بوک خود نوشته است: “ما در فیس بوک، چهار ماه مرخصی بارداری می دهیم؛ مطالعات نشان داده اند که اگر والدین زمان بیشتری را با فرزندان تازه متولد شده خود سپری کنند، تاثیر خوبی را در خانواده ایجاد می کند. مطمئنم زمانی که برگردم، فیس بوک مثل قبل به کار خود ادامه خواهد داد.”

.

منبع: mashable

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر