;
coinex

آپدیت دستیار صوتی بیکسبی به زودی در سراسر جهان منتشر می شود

آپدیت دستیار صوتی بیکسبی به زودی در سراسر جهان منتشر می شودکمپانی سامسونگ قصد دارد آپدیت دستیار صوتی بیکسبی را در دسترس کاربران جهانی قرار دهد. این دستیار، چند ماه قبل برای اولین بار در کره جنوبی منتشر شد. سپس سامسونگ آن را در دسترس کاربران آمریکایی قرار داد. این کمپانی به زودی آپدیت دستیار صوتی بیکسبی را برای کاربران سایر کشورها نیز منتشر می کند؛ اما هنوز تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است.

اخیرا گزارش کردیم که احتمالا سامسونگ دستیار هوشمند بیکسبی را برای انتشار جهانی آماده می کند؛ این کار کاملا منطقی است؛ چرا که کاربران گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کشورهایی که هنوز از این قابلیت برخوردار نشده اند، مدت زمان زیادی را منتظر مانده اند. سامسونگ اصلا نمی خواهد این هوادارن را ناراضی کند.

این غول کره ای آپدیت دستیار صوتی بیکسبی ، نسخه اپلیکیشن آن را در سراسر جهان منتشر کرده است. این اپلیکیشن که روز گذشته آپدیت شده، مواردی همچون بیکسبی، بیکسبی PLM، بیکسبی Wakeup، بیکسبی Dictation و بیکسبی Global Action را در بر دارد. کاربرانی در کشورهای انکلیس، آفریقای جنوبی، هند، هلند، آلمان و غیره، گزارش دریافت این آپدیت را منتشر کردند.

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ تنها اپلیکیشن دستیار هوشمند بیکسبی را آپدیت کرده و دکمه مجزایی که برای گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برای روشن کردن این دستیار قرار دارد، همچنان بی استفاده است.

یکی از کاربران انگلیسی که این آپدیت دستیار صوتی بیکسبی را دریافت کرده، از طریق توییتر اعلام کرده است که قابلیت بیکسبی وویس هنوز هم در این کشور راه اندازی نشده است. اعضای خبرگزاری سم موبایل در انگلیس تایید کرده اند که علیرغم انتشار این آپدیت، هنوز هم قابلیت بیکسبی Disctation کارایی ندارد.

قطعا سامسونگ باید در انتشار نسخه جهانی این آپدیت بیشتر دقت کند؛ این موارد سردرگمی کاربران را به همراه دارد.

البته برخی از کاربران در آلمان از عملکرد درست Bixby Dictation خبر داده اند، هرچند که کیفیت آن چندان تعریفی ندارد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر