;
coinex

آپگرید ویندوز 10 به صورت رایگان هنوز هم امکان پذیر است؛ اما چطور؟

آپگرید ویندوز 10 به صورت رایگان هنوز هم امکان پذیر است؛ اما چطور؟ویندوز 10 قطعا بدتر از XP، کندتر از ویندوز 7 و پر باگ تر از ویندوز 8 نیست. ویندوز 10 را می توان سریع ترین، بی اشکال ترین و پیشرفته ترین سیستم عامل ویندوز تا به امروز دانست؛ هر کسی غیر از این را به شما بگوید، یا دروغ گفته و یا حتما حقیقت را انکار می کند.

ویندوز 10 قطعا بی نقص نیست، اما بدون شک از نسخه های قلبی خود پیشرفته تر است؛ مخصوصا به دلیل دو آپگرید بزرگی که دریافت کرده است؛ Anniverary Update و Creators Update. آپدیت بزرگ بعدی در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

متاسفانه اگر هنوز از کاربران ویندوز 7 یا 8 باشید، فرصت استفاده از آپدیت های رایگان را از دست می دهید. اما خبر خوب این است که هنوز هم می توانید به صورت رایگان از آپگرید ویندوز 10 برخوردار شوید؛ البته به  کلید محصول اولیه خود نیاز دارید.

چطور می توان آپگرید ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کرد؟

از مدت زمانی که کمپانی مایکروسافت، دانلود رایگان ویندوز 10 را به صورت رایگان در دسترس قرار داده بود، بیش از 12 ماه می گذرد. اما همیشه راه هایی برای دور زدن این محدودیت وجود داشت؛ کاربران در سال گذشته می توانستند از روش نقطه ضعف “تکنیک پشتیبانی” آپگرید ویندوز10 را دریافت کنند که البته از لحاظ اخلاقی کار درستی نیست.

اما خوشبختانه روش اخلاقی دیگری نیز وجود دارد.

این روند بسیار ساده است؛ در مرحله اول باید کلید محصول نسخه ویندوز 7 یا 8 خود را در اختیار داشته باشید؛ می توانید با استفاده اپلیکیشن های شخص ثالث، این کلید را از دستگاه خود استخراج کنید.

سپس نسخه ای از ویندوز 10 را از سایت مایکروسافت دانلود کرده و پروسه اینستال آن را انجام دهید. این روند می تواند ساعت ها طول بکشد.

در نهایت، زمانی که پروسه اینستال شدن به اتمام برسد و ویندوز از شما کلید محصول را بخواهد، تنها کافیست که کلید محصل ویندوز 7 یا 8 خود را وارد کنید. این کار به سادگی امکان پذیر است و شما می توانید از ویندوز 10 بهره مند شوید.

.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر