;
coinex

جانشین احتمالی سامسونگ گلکسی ای 5 در سال 2018 محصولی قدرتمند با دوربین دوگانه خواهد بود

جانشین احتمالی سامسونگ گلکسی ای 5 در سال 2018 محصولی قدرتمند با دوربین دوگانه خواهد بود

ظاهرا سامسونگ برای عرضه‌ی یک میان رده‌ی قدرتمند در ماه‌های آینده آماده می‌شود. نتایج آزمون بنچمارک گیک‌بنچ از محصولی با شماره مدل SM-A5300 به تازگی رویت شده که بر اساس این شماره مدل احتمالا با گلکسی (A5 (2018 طرف هستیم، زیرا شماره مدل 2017 این محصول SM-A5200 است.

نتایج فاش شده از مدل 2018 خانواده سامسونگ گلکسی A5
نتایج بنچمارک فاش شده A5300

این دستگاه تست شده، سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 نوقا داشته و پردازنده آن را نیز چیپست اسنپدراگون 660 تشکیل می‌دهد که قوی‌ترین نسل از پردازنده‌های سری 600 شرکت کوآلکام به حساب می‌آید. از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این چیپست می‌توان به بلوتوث نسل پنجم، LTE فوق سریع و پشتیبانی از دوربین دوگانه اشاره کرد؛ این یعنی احتمالا با اولین دستگاه میان رده سامسونگ با دوربین دوگانه روبرو خواهیم بود؛ به‌علاوه در این مشخصات منتشر شده به حافظه رم 6 گیگابایتی دستگاه نیز اشاره شده است.

با در نظر گرفتن این مشخصات قدرتمند ممکن است این محصول مدل 2018 از سری ای 5 باشد و یا حتی شاید با یک نسخه پرو برای بازار چین روبرو باشیم؛ اما به هر شکل همچنان می‌توان این اطلاعات را به عنوان شایعه در نظر گرفت زیرا علاوه بر اینکه جعل نتایج بنچمارک‌ها کار چندان دشواری نیست، در حال حاضر نیز شایعات چندانی درباره محصولات نسل آینده خانواده A سامسونگ در دسترس نیست.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر