;
coinex

مایکروسافت از نسخه محدود Project Scorpio ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرد

مایکروسافت از نسخه محدود Project Scorpio ایکس باکس وان ایکس رونمایی کردمایکروسافت از نسخه محدود Project Scorpio ایکس باکس وان ایکس در طی کنفرانس خبری گیمزکام 2017 رونمایی کرد.

این نسخه محدود 500 دلار قیمت خواهد داشت و نام Project Scorpio با رنگ سبز بر روی کنترلر و کنسول درج شده است. این کار یادآور عرضه ایکس باکس وان در سال 2013 است که برخی از کاربران نسخه محدود کنترلرهای Day One را با برندی جدید دریافت کردند.

کنترلر نسخه محدود Project Scorpio ایکس باکس وان ایکس

البته نسخه Project Scorpio تنها یک نام درج شده را با خود همراه ندارد. نمای بیرونی کنسول دارای الگویی خاص بوده که طبق گفته مایکروسافت، این الگو الهام گرفته از Xbox اصلی است.

جدای از طراحی منحصر به فرد آن، این کنسول یک پایه عمودی انحصاری را نیز به همراه خواهد داشت که امکان قرار دادن کنسول به صورت عمودی را به جای افقی فراهم می‌کند.

پیش فروش Xbox One X هم اکنون صورت می‌گیرد و به نظر می‌رسد نسخه Project Scorpio بیشتر از نسخه معمولی آن در دسترس است؛ که البته به زودی این روند تغییر می‌کند.

نسخه محدود Project Scorpio ایکس باکس وان ایکس

فروشگاه آمازون نیز هم اکنون دور اول پیش فروش Xbox One X و نسخه Project Scorpio را به پایان رسانده است.

وقتی ایکس باکس وان ایکس در 7 نوامبر (16 آبان) عرضه شود، قدرتمندترین کنسول تاریخ خواهد بود. مایکروسافت نیز در گیمزکام تعداد زیادی بازی را برای این کنسول تایید کرد.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر