;
coinex

شیائومی ای 1 در قالب یک گوشی اندروید وان روی سایت سازنده چینی قرار گرفت!

شیائومی ای 1 در سایت رسمی سازنده چینی قرار گرفت!شیائومی ای 1 (A1) هفته گذشته شایعه‌های زیادی را به خود اختصاص داده بود؛ در این شایعه‌ها گفته شده بود که سازنده چینی مشغول ساختن یک گوشی هوشمند اندروید وان (Android – One) جدید است و حال به نظر می‌رسد که این شایعه‌ها صحت پیدا کرده‌اند زیرا اطلاعات این محصول برای یک بازه زمانی کوتاه توسط سایت رسمی شرکت شیائومی منتشر شد. چند وقت پیش منابع خبری گفته بودند که گوشی جدید بر مبنای یک گوشی دیگر از برند شیائومی با نام Mi 5X طراحی شده است و با نام شیائومی ای 1 در میان کارمندان برند گوشی ساز بزرگ چینی شناخته می‌شود.

نکته‌ای که در مورد گوشی جدید شیائومی توجه همه را به خود جلب کرده این است که سازنده چینی اطلاعات این محصول را بعد از مدتی از روی سایت خود برداشت تا از این طریق شایعه‌های بیشتری را در مورد این گوشی جدید ایجاد کند. اگر که اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی شیائومی ای 1 صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی در آینده‌ای نزدیک یک گوشی اندروید وان را با مشخصات و ویژگی‌هایی پیشرفته وارد بازار کند.

مشخصات گوشی شیائومی ای 1

گفته شده است که این گوشی هوشمند از یک پردازشگر رنج متوسط کوالکام اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی، باتری 3080 mAh، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، بدنه فلزی، و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. شیائومی ای 1 از نقطه نظر عکاسی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد زیرا ظاهرا سازنده چینی در ساخت آن از یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گوشی شیائومی ای 1 می‌تواند برگ تازه‌ای در دنیای گوشی‌های اندروید وان باشد زیرا این محصولات تا به حال به عنوان گوشی‌هایی اقتصادی با نرم افزارهای خالص اندروید در اختیار کاربران گذاشته شده‌اند و حال یک سازنده چینی آمده است و می‌خواهد یک گوشی نسبتا پیشرفته را به عنوان یک محصول اندروید وان در اختیار کاربران بگذارد.

گوشی‌های اندروید وان تا به حال با استفاده از سیستم عامل اندروید بدون هیچ رابط کاربری یا نرم افزار اضافی دیگری در اختیار کاربران گذاشته شده‌اند به همین دلیل محصولاتی مانند نکسوس و پیکسل توانسته‌اند توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کنند.

شایعه‌های منتشر شده در مورد گوشی جدید شیائومی می‌توانند صحت داشته باشند اما این احتمال هم وجود دارد که شیائومی ای 1 یک گوشی کاملا متفاوت باشد به همین دلیل توصیه می‌کنیم که تا زمانی که سازنده چینی محصول جدیدش را در معرض عموم قرار نداده است، با چشم تردید به این جزییات نگاه کنید. از آنجایی که اطلاعات گوشی شیائومی ای 1 در یک بازه زمانی کوتاه روی سایت رسمی شیائومی قرار داشته است، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک جزییات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی اندرو سه سیم‌کارت

    پاسخ