;
coinex

بی ام و ام 5 2018 از زبان تصاویر؛ یک هیولا در دنیای خودروهای سدان لوکس اسپورت!

بی ام و ام 5 2018 از زبان تصاویر؛ یک هیولا در دنیای خودروهای سدان اسپورت!بی ام و ام 5 2018 همان ترکیبی است که از یک خودروی سدان لوکس اسپورت انتظار دارید؛ خودروسازان همیشه عادت دارند که تصاویر و اطلاعاتی را از محصولات جدیدشان منتشر کنند و هم اکنون نوبت به نسل جدید خودروی سری 5 بی ام و رسیده است؛ محصولی که می‌خواهد برای سایر خودروسازان خط و نشان‌های زیادی بکشد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سایت اتوکار (Autocar) قرار بود که تصاویر بی ام و ام 5 2018 در آینده‌ای نزدیک منتشر شود اما ظاهرا جاسوسان این برند خودروسازی آلمانی نتوانسته‌اند جلوی شوق خود را برای انتشار این تصاویر بگیرند. چند روز پیش یکی از کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب یک کلیپ تصویری را از خودرو بی ام و ام 5 جدید منتشر کرد؛ خودروساز آلمانی قبل از این اقدام تصاویری مخفی را از مدل جدید خودروی سدان اسپورت خود در اختیار سازندگان جدیدترین نسخه از بازی رایانه‌ای جنون سرعت (Need for Speed) گذاشته بود اما این کاربر کره‌ای با انتشار کلیپ خود توانست تا حدی به فشار انتظار طرفداران خودروهای سری 5 ام بی ام و پایان دهد.

اگر که این تصاویر به راستی متعلق به نسل جدید خودروهای سری 5 ام بی ام و باشند، می‌توان با توجه به آن‌ها گفت که سازنده آلمانی بی ام و ام 5 2018  را با یک سبک طراحی مشابه به سبکی که در طراحی نسل پیشین این خودرو مورد استفاده قرار گرفت، طراحی کرده است. تغییراتی که در ظاهر نسل جدید بی ام و ام 5 اعمال شده‌اند بسیار زیرکانه هستند و تا حدی به عضلانی‌تر ساختن قسمت جلوی خودرو، مجاری هوای قرار گرفته در جلوی خودرو و یک دیفیوزر عقب که چهار لوله اگزوز را در بر گرفته است، منتهی می‌شوند.

بی ام و در طراحی آرایش داخلی نسل جدید خودروی سری 5 خود هم تا حد زیادی از اصول به کار رفته در طراحی نسل قبلی این خودرو استفاده کرده است اگرچه که تفاوت‌هایی هم وجود دارد به این نحو که برای مثال سازنده آلمانی در ام 5  جدید از صندلی‌هایی بزرگ و اسپورت‌تر و یک دسته دنده متفاوت نسبت به دسته دنده سایر محصولات سری 5 استفاده کرده است.

مشخصات فنی بی ام و ام 5 2018

در تصاویر جدید ظاهر نسل جدید بی ام و سری 5 به خوبی نشان داده شده اما اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو ارائه نشده است؛ البته خودروساز آلمانی گفته است که ام 5 جدید اولین خودرو سدان این سازنده است که از یک سیستم چهارچرخ متحرک بهره می‌برد. این ویژگی می‌تواند برخی از طرفداران بی ام و را دلسرد کند اما گفته شده است که سیستم چهارچرخ متحرک بی ام و ام 5 2018 به گونه‌ای طراحی شده است که در بیشتر اوقات مانند یک سیستم انتقال دهنده قدرت به چرخ‌های عقب خودرو عمل کند و علاوه بر این راننده می‌تواند تنظیمات خودرو را به گونه‌ای قرار دهد که این سیستم با یک سیستم که قدرت را تنها به چرخ‌های عقب خودرو منتقل می‌کند، جایگزین شود.

ام 5 جدید از یک موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر خورجینی مجهز به دو توربوشارژ بهره می‌برد؛ این موتور نسبت به موتوری که در نسل قبلی خودروهای ام سری ام 5 مورد استفاده قرار گرفت، ارتقاء داده شده است به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که بی ام و ام 5 2018 نسبت به نسل قبلی بی ام و سری 5 ام کارایی و قدرت بیشتری داشته باشد. بی ام و نسل قبلی خودروهای سری ام 5 خود را به یک موتور با 560 اسب بخار قدرت و 500 پوند فوت گشتاور وارد بازار کرد که البته این مدل هم در تعدادی محدود با قدرت 600 اسب بخار و 516 پوند فوت گشتاور در اختیار علاقمندان به دنیای سرعت گذاشته شد.

بی ام و ام 5 2018 باید در خیابان‌ها و نمایشگاه‌های آمریکا با خودروهای قدرتمندی مانند مرسدس بنز ای – 63 AMG، کادیلاک سی تی اس – وی و آئودی آر اس 7 دست و پنجره نرم کند به همین دلیل همه می‌خواهند بدانند که مبارز جدید باواریایی چه قابلیت‌هایی را با خود به میدان می‌آورد.

بی ام و ام 5 2018

بی ام و ام 5 2018

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر