;
coinex

بازی «فاینال فانتزی XV» اوایل سال آینده برای PC عرضه می‌شود

بازی «فاینال فانتزی XV» اوایل سال آینده برای PC عرضه می‌شودشرکت اسکوئر انیکس علاوه بر پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، می‌خواهد «فاینال فانتزی XV» را برای کامپیوترهای شخصی نیز عرضه کند و همچنین یک بازی مجزا و رایگان برای موبایل بسازد. NVIDIA در طی یک کنفرانس خبری در رویداد گیمزکام، اعلام کرد که نسخه ویندوز Final Fantasy XV قرار است اوایل سال 2018 عرضه شود.

Square Enix و انویدیا چیزی درباره موارد جدید در این بازی نگفتند، اما به نظر می‌رسد در ویندوز کیفیت خوبی داشته باشد که این مربوط به موتور بازی سازی Luminous و ویژگی‌های NVIDIA GeForce است که کیفیت آتش، مو، سایه‌ها، گیاهان و نور را طبیعی‌تر جلوه خواهد داد.

این بازی از تکنولوژی GeForce Experience و NVIDIA Ansel نیز پشتیبانی خواهد کرد، که امکان عکاسی درون بازی را به همراه فیلترها، HDR و تصاویر 360 درجه VR فراهم می‌سازد.

تاریخ دقیقی برای انتشار «فاینال فانتزی XV» اعلام نشده، اما احتمال دارد کنفرانس توسعه دهندگان بازی سن فرانسیسکو (GDC) در ماه مارس 2018، زمان مناسبی باشد. در طی کنفرانس خبری انویدیا، کارگردان Hajime Tabata گفت که نسخه ویندوز «فاینال فانتزی XV» در بیشترین کیفیت ممکن از بین نسخه‌های موجود این بازی ارائه خواهد شد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر