;
coinex

نسخه سفارشی نوکیا 8 اواخر سال جاری در چین و ایالات متحده عرضه می‌شود

نسخه سفارشی نوکیا 8
نسخه سفارشی نوکیا 8 (Nokia 8 Customized Edition) گفته می‌شود که در اواخر سال جاری میلادی در چین و ایالات متحده خودنمایی خواهد کرد.

فلورین سیچ (Florian Sieche)، مدیر ارشد اجرایی اچ ام دی گلوبال پس از رونمایی از گوشی نوکیا 8 اعلام کرد که این دستگاه در بازارهایی بزرگی چون چین و آمریکا عرضه نخواهد شد. این خبر بسیار تعجب برانگیز بود؛ اما دیروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد، در واقع این کمپانی برای کاربران این کشورها برنامه ویژه‌ای دارد. در این گزارش آمده است که این کاربران نسخه سفارشی نوکیا 8 را دریافت خواهند کرد.

این گزارش جدید از منابعی به دست آمده است که با برنامه‌های این کمپانی آشنا هستند،اما با این وجود هیچ راهی برای تایید درستی آن وجود ندارد. نسخه سفارشی نوکیا 8 در ایالات متحده به نظر می‌رسد که با تمامی اپراتورهای این کشور مطابقت دارد، اما گویا اچ ام دی گلوبال کاربران چینی را در اولویت بیشتری قرار داده است.

نسخه سفارشی نوکیا 8

هنگامی که این شرکت فنلاندی نوکیا 6 را به نمایش گذاشت، شش ماه قبل از آن، این دستگاه در چین عرضه شد. بازارهای چین نسخه‌ای از گوشی نوکیا 6 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را دریافت کرد، در حالی که نسخه بین المللی آن به 3 گیگابایت رم مجهز است؛ بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که نوکیا 8 با نسخه‌ سطح بالاتری از نظر فضای ذخیره سازی در چین عرضه شود.

این احتمال وجود دارد که کاربران چینی بتواند نوکیا 8 را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار داشته باشند. از نسخه سفارشی نوکیا 8 برای عرضه در ایالات متحده خبر چندانی در دسترس نیست.

نوکیا 8 تا حدودی با سایر پرچمداران چینی همچون وان پلاس 5، شیائومی می 6 و زد تی ای نوبیا زد 17 قابل رقابت است. با این حال طراحی این گوشی هوشمند چندانی چنگی به دل نمی‌زند. اکنون استانداردهای امروزی بازار پرچمداران به سمت نمایشگرهای بدون حاشیه و تمام صفحه رفته است و نوکیا 8 به نظر می‌رسد که کمی از این استاندارد، عقب مانده است.

به همین دلیل این احتمال وجود دارد که نسخه سفارشی نوکیا 8 در چین با برچسب قیمتی ارزان تری از نوکیا 8 اروپایی وارد بازار این کشور شود. قیمت نوکیا 8 در بازارهای اروپایی چیزی در حدود 600 یورو (تقریبا 750 دلار) است. با این حال، این احتمال وجود دارد که نسخه سفارشی نوکیا 8 با قیمت پایین تر 555 دلاری به بازار چین وارد شود.

یادتان باشد که تمامی این جزئیات هنوز در حد و اندازه یک شایعه است و در حال حاضر نمی‌توان هیچ سند و یا مدرک مستندی برای آن ارائه کرد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر