;
coinex

گوگل لیست تولیدکنندگانی که گوشی هایشان شامل اندروید 8 اوریو می شود را اعلام کرد

گوگل لیست تولیدکنندگانی که گوشی هایشان شامل اندروید 8 اوریو می شود را اعلام کرد

گوگل فهرست 11 شریک سخت افزاری خود که گوشی هایشان اندروید 8 اوریو (Android 8.0 Oreo) را در آینده‌ای نزدیک دریافت خواهند کرد، مشخص کرد. با تکراتو همراه باشید.

اولین شرکتی که نام آن در این لیست مشاهده می‌شود، اسنشال است؛ استارتاپی که توسط یکی از سازندگان اندروید یعنی اندی رابین تاسیس شده و اخیرا نیز گوشی اسنشال پی اچ 1 (Essential PH-1) را عرضه کرده است. با توجه به اینکه این گوشی تنها موبایل تولید شده توسط اسنشال است، پس می‌توان گفت که اسنشال پی اچ 1 به زودی به اندروید 8.0 اوریو ارتقا خواهد یافت.

شرکت HMD Global نیز این نسخه جدید اندروید را به دستگاه‌های نوکیا خواهد آورد و چون پرچمدار آن یعنی نوکیا 8 در اولویت قرار دارد، احتمال دارد تمام گوشی‌های آن اندروید 8.0 اوریو را به زودی دریافت کنند. سامسونگ نیز در فهرست شریک‌های سخت افزاری گوگل قرار دارد، و احتمالا گلکسی نوت 8 نیز پس از ورود به بازار در پاییز امسال، آپدیت خواهد شد.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز در ردیف بعدی برای دریافت این نسخه جدید سیستم عامل در اواخر 2017 یا اوایل 2018 قرار دارند. ال‌جی نیز قرار است به زودی گوشی‌هایش را آپدیت کند و احتمالا ال‌جی وی 30 با اندروید 8.0 اوریو عرضه شود. سال گذشته نیز ال جی وی 20 اولین دستگاه با سیستم عامل اندروید 7 نوقا بود. در هر صورت می‌توان گفت که ال‌جی V30، جی 6 و تعدادی دیگر از گوشی‌های این شرکت از این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

هواوی، موتورولا، اچ تی سی، سونی، جنرال موبایل، Kyocera و شارپ نیز از دیگر تولیدکنندگانی هستند که گوشی‌هایشان شامل آپدیت اندروید 8 اوریو می شود. انتظار می‌رود گوشی‌های اچ‌تی‌سی یو اولترا، اچ‌تی‌سی یو 11، هواوی پی 10، هواوی پی 10 پلاس، اکسپریا ایکس‌زد و موتو زد 2 فورس شامل این آپدیت شوند.

سازندگان گوشی‌های هوشمند در هفته‌های آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری از دسترسی اندروید 8 اوریو بر روی دستگاه‌هایشان اطلاع خواهند داد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر