;
coinex

شیائومی ردمی نوت 5 ای با استانداردهای یک گوشی پرچمدار ساخته می شود

کمپانی شیائومی قصد دارد در اواخر امروز و از طریق یک برنامه زنده با حضور رئیس این کمپانی، یعنی لین بین، گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 5 ای را معرفی کند. این گوشی هوشمند در دسته بندی میان رده این شرکت چینی قرار دارد؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، کیفیت استانداردهای آن با گوشی های پرچمدار برابری می کند؛ لین بین در صفحه رسمی خود در ویبو اینطور مدعی شده و لیستی از آزمون های کیفیت شیائومی ردمی نوت 5 ای را نیز به اشتراک گذاشته است.

از میان برخی آزمون های کیفیتی می توان به آزمون گرد و غبار، آزمون تاثیر دما، قرار دادن سیم کارت و برخی از مواردی اشاره کرد که مدل های پرچمدار می نیز از آنها عبور می کنند. همچنین این موبایل از محافظت گوریلا گلس برخورار می شود. لین بین همچنین اعلام کرد که این موبایل در نمای جلویی خود به فلاش مجهز شده است. او لیستی از شرکت هایی که در تامین قطعات این موبایل همکاری کرده اند را فاش کرد؛ در میان آنها نام شرکت های کوالکوم، سامسونگ، بوش، کورنینگ و چندی دیگر دیده می شود.

او لیستی از شرکت هایی که در تامین قطعات این موبایل همکاری کرده اند را فاش کرد؛ در میان آنها نام شرکت های کوالکوم، سامسونگ، بوش، کورنینگ و چندی دیگر دیده می شود.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 5 ای از نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی برخوردار شده و تامین قدرت دستگاه را یک تراشه کوالکوم اسنپدراگون 425 به عهده دارد. این اسمارت فون همراه با رم 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایتی عرضه می شود. لازم به ذکر است که این موبایل هوشمند در نسخه ای دیگر با اسنپدراگون 625 همراه شده است؛ این مدل در دو نسخه رم 3 و 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در این موبایل تعبیه شده است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)