;
coinex

لپ تاپ نیترو 5 اسپین ؛ اولین لپ تاپ گیمینگ دو در یک ایسر!

لپ تاپ نیترو 5 اسپین ؛ اولین لپ تاپ گیمینگ دو در یک ایسر!لپ تاپ های جدیدی که به پردازنده نسل هشتم کمپانی اینتل مجهز شده اند، آرام آرام به میدان می آیند. لپ تاپ نیترو 5 اسپین (Nitro 5 Spin)، یک لپ تاپ گیمینگ دو در یک است که خود را از سایر دستگاه های موجود در بازار، متمایز می کند.

لپ تاپ نیترو 5 اسپین یکی از اولین نمونه هایی است که به این طراحی مجهز شده؛ چرا که سخت افزارهای قدرتمندی که معمولا در لپ تاپ های گیمینگ استفاده می شوند، به سختی در قالب انعطاف پذیر دستگاه های هیبریدی یا دو در یک قرار می گیرند. لپ تاپ های دو در یک به طور معمول با بدنه باریکی همراه هستند و کاربری مشابه با تبلت دارند.

لپتاپ دو در یک ایسر نیترو 5 اسپین از پردازنده نسل هشتم اینتل (Core i7) برخوردار شده که گرافیک GeForce GTX 1050 نیز در کنار آن قرار دارد. این لپ تاپ همچنین از حافظه 512 گیگابایتی PCIe SSD برخوردار شده است.

لازم به ذکر است که کمپانی ایسر خاطر نشان کرده این لپ تاپ برای بازی هایی در حد معمول طراحی شده؛ هرچند که می تواند از بازی هایی مثل Dota 2، League of Legends یا Overwatch پشتیبانی کند. باتری لپ تاپ نیترو 5 اسپین در حالیکه با آن بازی می کنید، بیش از 10 ساعت دوام می آورد.

باتری لپ تاپ نیترو 5 اسپین در حالیکه با آن بازی می کنید، بیش از 10 ساعت دوام می آورد.

رنگ های هوشمندانه در لپ تاپ نیترو 5 اسپین ایسر

این لپ تاپ با بدنه آلومینیومی همراه شده و از یک نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است که از مزیت “هوش رنگ” ایسر (Color Intelligence) بهره می برد. این تکنولوژی به نوعی طراحی شده تا گاما و اشباع را با هدف ارائه بهترین تصویر، به صورت هوشمندانه تنظیم کند.

کاربران علاوه بر رنگ های مخملی، از کیفیت صدای بهینه ای بهره مند می شوند که به لطف دو اسپیکری است که در نمای جلویی لپ تاپ قرار گرفته و با یک ساب ووفر تکمیل شده است. تکنولوژی های صوتی دیگری مثل اکولایزر هوشمند برای ارائه بهترین کیفیت صدا متناسب با بازی که انجام می دهید نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده اند.

ایسردر طراحی لپ تاپ نیترو 5 اسپین از کیبوردهایی با نور پس زمینه استفاده کرده؛ علاوه بر این، یک آنتن EXoAmp Antenna برای آن تعبیه شده که بهترین سیگنال وای فای در اختیار کاربر قرار بگیرد. لپ تاپ نیترو 5 اسپین برای امنیت بیشتر به یک اسکنر اثرانگشت مجهز شده است.

این لپ تاپ از ماه اکتبر آینده عرضه خواهد شد و با قیمت اولیه 999 دلار به فروش خواهد رسید.

رنگ های هوشمندانه در لپ تاپ نیترو 5 اسپین ایسر

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر