;
coinex

بازی موبایل Final Fantasy XV پاییز امسال عرضه خواهد شد

بازی موبایل Final Fantasy XV پاییز امسال عرضه خواهد شد
شرکت اسکوئر انیکس می‌خواهد بازی فاینال فانتزی XV را برای تقریبا تمام پلتفرم‌های موجود عرضه کند و \لتفرم موبایل نیز یکی از آن‌ها است. این شرکت از بازی موبایل Final Fantasy XV در سبک جاده‌ای و نقش آفرینی رونمایی کرد که قرار است پاییز 2017 برای اندروید، iOS و ویندوز 10 عرضه شود.

اپیزود اول این بازی رایگان خواهد بود و برای ادامه بازی باید مبلغی را پرداخت کنید که قیمت آن هنوز مشخص نیست. این عنوان شامل داستان اصلی و کاراکترها است؛ اما در حد چیزی نیست که می‌توان آن را بر روی کنسول‌ها اجرا کرد و این را در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید.

استودیو در این بازی از سبک هنری جذابی استفاده کرده و انتظار دارد‍ هم طرفداران این سری و هم بازیکنان موبایل به سراغ بازی بروند. طراحی این نسخه دارای پرسپکتیو بالا به پائین بیشتری نسبت به بازی کنسول آن است و به نظر می‌رسد بسیاری از مکانیک‌ها مانند آشپزی در این نسخه نیز حفظ شده است.

انتشار نسخه موبایل نشان دهنده نهایت استفاده اسکوئر انیکس از سرمایه گذاری‌ خود بر روی بازی Final Fantasy XV است. این شرکت همچنین درباره اهمیت موبایل گفته: توسعه دهندگان، گیمینگ موبایل را به اندازه‌ای بزرگ می‌بینند که به راحتی می‌توانند آوردن بازی‌های نقش آفرینی به این پلتفرم را توجیه کنند، که شاید در گذشته نادیده گرفته می‌شد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر