;
coinex

گلکسی نوت 8 سامسونگ در یک نگاه: از سیر تا پیاز!

گلکسی نوت 8 سامسونگ در یک نگاه: از سیر تا پیاز!گلکسی نوت 8 سامسونگ چند دقیقه پیش در معرض عموم قرار گرفت؛ اگر که می‌خواهید نسبت به همه اطلاعات موجود در مورد این گوشی هوشمند مطلع شوید، این مطلب را حتما بخوانید. در این مطلب جزییات مرتبط با مشخصات فنی، تاریخ عرضه، قیمت، زمان پیش فروش و … این گوشی هوشمند شرح داده شده است.

تاریخ‌ها و مکان‌های عرضه گلکسی نوت 8

سامسونگ اعلام کرده است که تاریخ پیش فروش گوشی گلکسی نوت 8 از 24 اوت (2 شهریور) آغاز می‌شود. این تاریخ ممکن است که برای همه مراکز خرده فروشی و شرکت‌های عرضه کننده ثابت نباشد اما می‌توان گفت که پیش فروش فبلت جدید سازنده کره‌ای از همین تاریخ شروع می‌شود.

طبق اطلاعات موجود AT&T، ورایزون (Verizon)، اسپرینت (Sprint)، تی – موبایل (T-mobile)، یو اس سلولار (U.S. Cellular)، کریکت (Cricket)، سی اسپایر (C Spire)، استرایت تاک (Stright Talk) و ایکس فینیتی موبایل (Xfinity Mobile) تعدادی از شرکت‌هایی هستند که گلکسی نوت 8 سامسونگ را عرضه می‌کنند.  ظاهرا شرکت‌های خرده فروش از تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) عرضه این گوشی هوشمند را آغاز می‌کنند. می‌توان انتظار داشت که پروسه پیش فروش این گوشی هوشمند مانند همیشه قبل از این تاریخ شروع شود. کاربران علاقمند همچنین می‌توانند فبلت پرچمدار جدید سامسونگ را مستقیما از شرکت‌های سامسونگ، بست بای (Best Buy)، تارگت (Target) یا والمارت (Walmart) خریداری کنند. سامسونگ گفته است که امکان فروش نسخه آن لاک (unlock) گوشی جدیدش را تا چند روز آینده از طریق سایت خود هم فراهم می‌کند.

قیمت گلکسی نوت 8

سازنده کره‌ای هنوز مطلبی را در مورد قیمت عرضه فبلت جدیدش در بازار ایالات متحده منتشر نکرده است با وجود این می‌توان انتظار داشت که تا چند دقیقه آینده قیمت مدل‌های آنلاک و مدل‌هایی از این گوشی هوشمند که قرار است توسط شرکت‌های عرضه کننده ارائه شوند نیز مشخص گردد.

قطعات جانبی رایگان گلکسی نوت 8

طبق اطلاعات منتشر شده کاربرانی که در ایالات متحده فبلت گلکسی نوت 8 را از تاریخ 24 اوت تا 24 سپتامبر (2 شهریور تا 2 مهر) خریداری می‌کنند، به همراه این گوشی هوشمند می‌توانند یک دوربین گیر 360 (Gear 360) به ارزش 229 دلار یا یک کارت حافظه میکرو SD 128 گیگابایتی اوو پلاس (EVO+) سامسونگ و یک پد شارژ سریع وایرلس قابل تبدیل (مجموعا به ارزش 189 دلار) را دریافت کنند.

مشخصات فنی گوشی گلکسی نوت 8

جزییات زیر توسط شرکت سامسونگ در مورد نسخه‌ای از این گوشی هوشمند که قرار است در آمریکا عرضه شود، ارائه شده است.

گلکسی نوت 8

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر