;
coinex

سامسونگ دکس گوشی‌های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 را پشتیبانی می‌کند!

سامسونگ دکس گوشی‌های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 را پشتیبانی می‌کند!سامسونگ دکس (Samsung DeX) یک پایه تکیه گاهی است که توسط سازنده کره‌ای برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ساخته شده است. یکی از پوسترهای تبلیغاتی که اخیرا توسط سامسونگ منتشر شده، نشان داده است که کاربران فبلت گلکسی نوت 8 هم می‌توانند از این محصول استفاده کنند. طبق اطلاعات منتشر شده سازنده کره‌ای در نظر دارد که سامسونگ دکس را به طور رایگان در اختیار کاربران اروپایی و ایتالیایی که گلکسی نوت 8 را پیش خرید می‌کنند، قرار دهد.

سامسونگ دکس

در تصویر فوق نشان داده شده است که گلکسی نوت 8 در تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) وارد بازار اروپا و به عبارت دقیق‌تر ایتالیا می‌شود. انتظار می‌رود که کاربران ایتالیایی بتوانند این گوشی هوشمند را از تاریخ 24 اوت تا 14 سپتامبر (2 شهریور تا 23 شهریور) پیش خرید کنند. در این تصویر علاوه بر این یک آدرس اینترنتی ثبت شده که در حال حاضر غیرفعال است. همان طور که در این عکس مشاهده می‌کنید، سامسونگ دکس نقش یک تکیه گاه را برای نگه داشتن گوشی‌های سری گلکسی 8 سامسونگ و انتقال تصاویر و فیلم‌های نمایش داده شده در این گوشی‌ها به یک نمایشگر را ایفا می‌کند. این محصول در حال حاضر در اروپا با قیمت 149 یورو و در ایالات متحده با قیمت 123.99 دلار به فروش می‌رسد.

در هنگام رونمایی از سامسونگ دکس نشان داده شد که این وسیله تنها 16 نرم افزار را پشتیبانی می‌کند اما همان طور که در تصویر فوق می‌بینید، این محصول توانایی نشان دادن فایل‌های موجود در یک فبلت گلکسی نوت 8 را هم بر روی یک نمایشگر تلویزیونی به واسطه رابط کاربری خود دارد، به همین دلیل می‌توان گفت که احتمالا سازنده کره‌ای به تازگی تعدادی از قابلیت‌های این گجت را ارتقاء داده است.

منابع خبری اعلام کرده اند که سامسونگ می‌خواهد محصولات جانبی مختلفی را به طور رایگان در کنار فبلت گلکسی نوت 8 در اختیار کاربران بگذارد. طبق اطلاعات منتشر شده این فبلت قرار است که در کره جنوبی و چین به همراه یک کارت حافظه 256 گیگابایتی میکرو SD در اختیار کاربران قرار گیرد. ظاهرا کاربران آمریکایی می‌توانند این گوشی هوشمند را با یک شارژر وایرلس و کارت حافظه میکرو SD 256 گیگابایتی یا یک دوربین 360 درجه سفارش دهند. گفته شده است که گلکسی نوت 8 در سایر نقاط جهان در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

منابع خبری گفته‌اند که کاربران ساکن در کشور کره جنوبی مدل 64 گیگابایتی فبلت گلکسی نوت 8 را به همراه یک هدست گیر وی آر (Gear VR) و یک ریموت کنترل یا یک کاور ال ای دی و پاور بانک 51000mAh با توانایی پشتیبانی قابلیت‌های شارژ سریع رایگان و مدل 128 گیگابایتی این محصول را به همراه یک اسپیکر بلوتوث AKG یا نمونیک (Nemonic) رایگان‌ دریافت می‌کنند. گلکسی نوت 8 سامسونگ قرار است که در اروپا با یک برچسب قیمت 1,000 یورویی (1,175 دلاری) عرضه شود. آپدیت: گلکسی نوت 8 معرفی شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر