;
coinex

بلک بری کی وان به زودی آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت می کند

بلک بری کی وان به زودی آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت می کندکمپانی گوگل رسما نسخه جدید سیستم عامل خود را معرفی کرد. کاربران گوشی بلک بری کی وان ، از معدود کاربران خوش شانسی هستند که به سرعت و پس از انتشار رسمی این نسخه، از آن بهره مند خواهند شد. اندروید 8 اوریو در مرحله اول برای گوشی های پیکسل و نکسوس منتشر شد و سپس به گوشی های دیگر نیز راه پیدا خواهد کرد. قطعا مدت زمانی طول می کشد تا سایر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند مشخص کنند که کدام یک از موبایل های خود را به این نسخه مجهز خواهند کرد؛ اما بلک بری به این شکل عمل نکرده و به سرعت اعلام کرد که اندروید 8 اوریو را در اختیار کاربران گوشی بلک بری کی وان قرار می دهد. البه هیچ بازه زمانی برای انتشار این آپدیت مشخص نشده است.

همانطور که انتظار داشتیم، اندروید 8 اوریو قابلیت ها و ویژگی های جدید و بهینه سازی شده ای را ارائه داده تا تجربه بهتری را به کاربران ارائه کند. جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید از ایموجی هایی با طراحی جدید، بهینه سازی مصرف باتری با استفاده از محدود کردن اپلیکیشن های باز در پس زمینه، امنیت بیشتر با Google Play Protect، سیستم اعلان های پیشرفته، قابلیت تصویر در تصویر وغیره را ارائه کرده است. پیشرفت های این نسخه در مقایسه با اندروید نوقا بسیار چشمگیر هستند. این بهینه سازی با هدف ارائه تجربه کاربری روان تر و سریع تر انجام شده است. گوشی هوشمند بلک بری کی وان در حال حاضر از اندروید7.1 نوقا بهره می برد.

این اسمارت فون در کنفرانس جهانی موبایل که اواخر فوریه گذشته (بهمن) برگزار شد، کار خود را آغاز کرده و قابلیت های ویژه ای مثل کیبورد فیزیکی منحصر به فرد بلک بری و باتری بهینه را ارائه کرد. گوشی هوشمند بلک بری کی وان از نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 1620 در 1080 پیکسل برخوردار شده که در نسبت ابعاد 3:2 ساخته شده است. یک تراشه کوالکوم اسنپدراگون 625 همراه با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، تامین قدرت موبایل را به عهده دارند. این موبایل همچنین از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 1 ترابایت نیز پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات بلک بری کی وان می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، پورت یو اس بی نوع سی و باتری 3505 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد؛ این موبایل با یک بار شارژ کامل، بیش از یک شبانه روز دوام می آورد. کیبورد QWERTY فیزیکی این موبایل نیز به اسکنر اثرانگشت مجهز است. بلک بری کی وان با اندروید 8 اوریو می تواند قابلیت های امنیتی بیشتر و بهره وری بالایی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر