;
coinex

ال جی در دیترویت مرکز صنعتی آمریکا، قطعات خودروهای الکتریکی می‌سازد!

ال جی در دیترویت، مرکز صنعتی آمریکا، قطعات خودروهای الکتریکی می‌سازد!

ال جی قرار است که در شهر دیترویت قطعات خودروهای الکتریکی تولید کند؛ این سازنده می‌خواهد تعداد زیادی از قطعات خودروی الکتریکی معروف شورولت بولت (Chevy Bolt) را عرضه کند. با تکراتو همراه باشید.

شرکت بزرگ ال جی الکترونیکس (LG Electronics) تصمیم دارد که در آینده‌ای نزدیک در منطقه هازل پارک (Hazel Park) شهر دیترویت در فضایی به مساحت 23,226 متر مربع یک کارخانه تولید قطعات خودروهای الکتریکی تاسیس کند.

این احتمال وجود دارد که سازنده کره‌ای خودروی الکتریکی با برند خود عرضه نکند اما طبق اطلاعات موجود زنجیره تامین قطعات یدکی این برند قرار است که بسیاری از قطعات حساس خودروی شورولت بولت متعلق به شرکت بزرگ جی ام موتورز (GM MOTORS) را تامین کند؛ البته بولت تنها یکی از خودروهایی است که از قطعات الکتریکی شرکت ال جی بهره می‌برد زیرا این سازنده انواع مختلفی از باتری‌ها، موتورهای الکتریکی، مبدل‌های قدرت، شارژرهای قابل نصب برروی خودرو، دستگاه‌های تهویه هوا، ابزارهای چند قطعه‌ای و سیستم‌های اطلاعاتی – تفریحی را هم تولید می‌کند.

با توجه به مطالب فوق می‌توان گفت که جی ام موتورز تا حد زیادی به ال جی متکی می‌شود، البته این رابطه، یک رابطه کاملا دوطرفه است؛ ال جی گفته است که در نیمه اول سال 2017 میلادی در حدود 1.5 میلیارد دلار قطعه برای خودروهای الکتریکی ساخته و بسیاری از این قطعات برای خودروی شورولت بولت بوده است.

این مقدار یک افزایش 43 درصدی را نسبت به میزان تولید قطعات خودرو توسط سازنده کره‌ای در سال 2016 میلادی نشان می‌دهد. می‌توان انتظار داشت که کارخانه جدید پروسه تامین قطعات برای خودروهای شورولت بولت و قوانین و شرایط وارد سازی قطعه به ایالات متحده را برای ال جی ساده‌تر کند.

این تاسیسات با مبلغی معادل 2.9 میلیارد دلار از طرف سازمان برنامه توسعه اشتغال میشیگان (Michigan Business Development Program) پشتیبانی می‌شود و برای تعداد حداقل 292 کارگر و مهندس شغل تامین می‌کند.

ال جی بدون شک برنامه تامین قطعات خودروهای یدکی خود را گسترش می‌دهد؛ خودروسازان مشهور مجبور شده‌اند به دلیل انقلابی که شرکت خودروسازی تسلا در تولید خودروهای الکتریکی ایجاد کرده، روال تولید خودروهای خود را کم کم از پروسه تولید خودروهای احتراق داخلی به خودروهای الکتریکی تغییر دهند.

برای این که این تغییر سریع‌تر انجام شود، این سازندگان خودرو باید از طرف شرکت‌هایی پشتیبانی شوند که هم‌اکنون می‌دانند چگونه انواع مختلف باتری‌ها و قطعات الکترونیکی را برای خودروهای الکتریکی تولید کنند. ال جی می‌تواند با تاسیس یک کارخانه تولید قطعات خودروهای الکتریکی در مرکز صنعتی ایالات متحده این نقش را به خوبی ایفا کند.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر