;
coinex

ال جی وی ۳۰ پلاس و ال جی وی ۳۰ احتمالا همزمان معرفی می‌شوند

ال جی وی ۳۰ پلاس
طبق اطلاعاتی که منابع معتبر در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند ال جی وی ۳۰ و ال جی وی ۳۰ پلاس به‌صورت همزمان در نهم شهریور رونمایی خواهند شد. با تکراتو همراه شوید.

ال جی می‌خواهد نهم شهریور از فبلت پرچم‌دار جدیدش به نام ال جی وی ۳۰ رونمایی کند. یک لوگو نیز توسط افشاگر معروف در حساب توییتری وی قرار گرفته است که به محصول جدیدی اشاره می‌کند. در این لوگو نام ال جی وی ۳۰ پلاس آمده است و به نظر می‌رسد یک مدل پریمیوم نیز در کنار ال جی وی ۳۰ وجود دارد.

ایوان بلاس حدس می‌زند که ال جی وی ۳۰ و ال جی وی ۳۰ پلاس همزمان در مراسم ال جی معرفی خواهند شد. منبع دیگری نیز از کره جنوبی به این موضوع اشاره کرده که این کمپانی کره‌ای از هردو محصول جدیدش در یک زمان رونمایی می‌کند.

ال جی وی ۳۰ پلاس به نظر می‌رسد که شباهت بسیاری به مدل معمولی دارد و تنها از حافظه ذخیره‌سازی با ظرفیت بالاتری برخوردار است. طبق گفته منبع کره‌ای، مدل پلاس از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است و این در حالی است که مدل معمولی از حافظه ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد.

در گزارش به این موضوع نیز اشاره شده که ال جی وی ۳۰ پلاس از تکنولوژی های فای نیز بهره می‌برد. چنین تکنولوژی می‌تواند به داک های فای اشاره کند. البته احتمالی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه هردو مورد در مدل پلاس یافت شود.

اوان بلاس در توییتی ادعا کرد که نسخه جهانی ال جی وی ۳۰ از داک های فای استفاده می‌کند. همچنین به شایعاتی دامن زد مبنی بر اینکه نسخه معمولی و نسخه پلاس امکان دارد در بعضی از بازارها فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم باشند. در گزارشی نیز مشخص شد که گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده برای آمریکای شمالی دارای قابلیت رادیو اف‌ام خواهند بود.

ال جی جی 6 زمانی که معرفی شد با تغییراتی روانه بازارهای جهان شد. این محصول در آمریکا از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد؛ اما فاقد کواد داک بود. این در حالی بود که نسخه عرضه شده در کره جنوبی از کواد داک بهره می‌برد؛ اما مجهز به شارژ بی‌سیم نشده بود.

پس از مدتی دو نسخه جدیدی از این تلفن هوشمند عرضه شد که نسخه اول از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد و نسخه دوم که ال جی جی ۶ پلاس نام داشت به همراه شارژ بی‌سیم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کره جنوبی شد.

انتظار می‌رود که ال جی وی ۳۰ به قیمت ۷۰۰ دلار و مدل پلاس نیز به قیمت ۸۷۵ دلار روانه بازار جهانی شوند. کمپانی کره‌ای وعده امکانات و ویژگی‌های وسیعی را برای پرچم‌دار جدیدش داده است. از جمله ویژگی‌های وعده داده شده بهره بردن از دوربینی است که از نسبت کانونی f/1.6 برخوردار است.

ال جی وی ۳۰ دارای نمایشگر ۶ اینچی با پنل اولد است و از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ و حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی بهره می‌برد. علاوه بر این ویژگی‌ها باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعت برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر