;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 8 در رندری به رنگ ارکیده خاکستری خودنمایی کرد

سامسونگ گلکسی نوت 8 در رندری به رنگ ارکیده خاکستری خودنمایی کرد
امروز همان روز وعده داده شده توسط کمپانی سامسونگ است. سامسونگ گلکسی نوت 8 امروز 23 آگوست برابر با اولین روز از شهریور ماه به طور رسمی معرفی می شود.

اما دیروز، رندری از این پرچمدار جدید سری گلکسی نوت در رنگ ارکیده خاکستری (رنگی ارغوانی با تلفیق تناژی از رنگ خاکستری) در فضای آنلاین خودنمایی کرد.

این رندر از قبل، در چندین نوبت منتشر شد، اما رنگ بندی هایی که در آن وجود داشت، متفاوت از آن چیزی بود که در حال حاضر می‌بینید. این در واقع اولین عکس از رندر گلکسی نوت 8 بوده که این دستگاه را در رنگ ارکیده خاکستری به تصویر کشیده است. این تصویر توسط اوان بلاس معروف در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 8 پیش از این در رنگ مشکی نیز دیده شد و البته چند رنگ دیگر آن نیز در شایعات مختلف به نمایش درآمد. شایعات می‌گویند که گلکسی نوت 8 سامسونگ در چندین رنگ مختلف عرضه خواهد شد. البته این هیچ جای تعجبی نخواهد داشت> سامسونگ به طور معمول گوشی های پرچمدار خود را در رنگ بندی‌های مختلفی تولید می کند؛ حتی گوشی های غیر پرچمدار این کمپانی نیز حداقل در سال های اول با رنگ بندی‌های متنوعی وارد بازار می‌شوند.

گلکسی نوت 8 سامسونگ اولین دستگاه این کمپانی نیست که در این رنگ خاص (ارکیده خاکستری) عرضه می‌شود، پیش از این دو پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز با همین رنگ عرضه شدند.

سوای رنگ بندی خاصی که در این رندر دیده می‌شود، جزئیات بسیار دقیق دیگری نیز از گلکسی نوت 8 نمایان است. یکی از بهترین خبرهایی که می توانست طرفداران این برند کره‌ای را خوشحال کند، استفاده از دوربین دوگانه در پرچمداران جدید سامسونگ بود. گویا در نهایت سامسونگ به خواسته هواداران خود پاسخ مثبت داده و پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود را با این ویژگی راهی بازارهای جهانی می کند.

در این دستگاه مشخصه دیگری از کمپانی سامسونگ نیز خودی نشان می دهد. نمایشگر بی کران که پیش از این در پرچمداران گلکسی اس 8 دیده شد، در این مدل جدید نیز بکار رفته است. سنسور اثر انگشت عقب و همپنین قلم اس پن هم وجود دارد. شایعات می گویند که سامسونگ گلکسی نوت 8 با پردازنده اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود.

گزینه های فضای ذخیره سازی آن شامل 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و برای کسانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند، این مقدار ظرفیت حافظه از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. پیش فروش گلکسی نوت 8 از فردا 24 آگوست (2 شهریور) آغاز خواهد شد و بر اساس خبر های منتشر شده، فروش آن از 15 سپتامبر در فروشگاه های آنلاین شروع می شود.

امروز سامسونگ گلکسی نوت 8 به طور رسمی معرفی خواهد شد و ما در تکراتو سعی خواهیم کرد تا اولین خبرهای مربوط به رونمایی از آن را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر