;
coinex

خلاصه ای از مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ ؛ غول سری نوت رونمایی شد!

خلاصه ای از مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ ، غول سری نوت سامسونگ رونمایی شد!کمپانی سامسونگ بالاخره از پرچمدار سری نوت خود یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی کرد؛ در این نوشته قصد داریم به طور خلاصه به مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ بپردازیم؛ با تکراتو همراه شوید:

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ

طراحی گلکسی نوت 8 سامسونگ

این گوشی هوشمند از اندروید 7.1 نوقا برخوردار است. نوت 8 در ابعاد 162.5 در 74.8 در 8.6 میلی متر ساخته شده و 195 گرم وزن دارد. از مشخصات آن می توان به اسکنر عنبیه چشم، اسکنر اثر انگشت و قلم استایلوس اشاره کرد. این موبایل همچنین به IP68 مجهز شدهکه مقاومت آن در برابر قطرات آب و خاک را نشان می دهد. نوت 8 سامسونگ در رنگ های مشکی و خاکستری عرضه می شود.

نمایشگر

نوت 8 سامسونگ از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل برخوردار است. تراکم پیکسل این نمایشگر به 522 ppi می رسد. صفحه نمایشگر نوت 8 از نوع سوپر آمولد بوده و در نسبت ابعاد 82.98 درصد ساخته شده است. از مشخصات نمایشگر نوت 8 می توان به شیشه ضد خش، سنسور نور محیط و سنسور مجاورت اشاره کرد.

دوربین

نوت 8 سامسونگ به تنظیمات دوربین دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده و از یک فلاش LED برخوردار است. دیافراگم گسترده یکی از سنسورهای دوربین در اندازه f/1.7  بوده و از زوم اپتیکال پشتیبانی می کند. سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر با دیافراگم گسترده f/2.4 همراه است. از قابلیت های این دوربین می توان به تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) و فوکوس خودکار تشخیص فاز اشاره کرد. قابلیت های نرم افزاری این دوربین از جمله تنظیم فوکوس دستی، عکسبرداری با فرمت خام (RAW) ، لمس برای فوکوس، تشخیص لبخند، تشخیص چهره، فعال شدن با صدا، تایمر و زوم دیجیتال هستند. همچنین می توان مواردی مثل تعادل در نوردهی، کنترل ایزو، تعادل رنگ سفید و سرعت شاتر را در این دوربین تنظیم کرد. دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ از مود یا حالت های عکسبرداری پاناروما، رنج داینامیک بالا (HDR) و Burst پشتیبانی می کند. این دوربین می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K را به ثبت برساند. نوت 8 سامسونگ همچنین به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار مجهز است.

و اما مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 8 سامسونگ؛ این موبایل از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 برخوردار بوده که با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی با قدرت پردازش 2350 مگاهرتز Kyro 280  همراه است. یک رم 6 گیگابایتی نیز در تامین قدرت این موبایل نقش دارد. نوت 8 سامسونگ از حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار شده که حداکثر حجم مورد استفاده برای کاربر، 53 گیگابایت است. کاربران می توانند با نصب میکرو اس دی، میکرو SDHC و میکرو SDXC، میزان حافظه را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

نوت 8 سامسونگ از باتری 3300 میلی آمپرساعتی بهره می برد و از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می کند.

از مشخصات چند رسانه ای نوت 8 سامسونگ می توان به اشتراک گذاری صفحه نمایش بی سیم، Album, Artist, Genre, Playlists, Album art cover, Background playback و اسپیکرهای Earpiece و Loudspeaker اشاره کرد.

نوت 8 سامسونگ از سیم کارت نانو، اچ دی وویس و اتصال VoLTE پشتیبانی می کند. همچنین می توان به پشتیبانی نوت 8 از شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما اشاره کرد. کاربر می تواند با فرمان های صوتی این موبایل را کنترل کرده و با استفاده از آن، با مخاطب موردنظر تماس بگیرد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ از بلوتوث 5.0، وای فای با باند دوگانه و مجهز به هات اسپات، پورت یو اس بی نوع سی، سامسونگ پی، جی پی اس، ان اف سی، همگام سازی با کامپیوتر، همگام سازی OTA و غیره برخوردار است.

این موبایل رسما از امروز کار خود را آغاز کرده و از 24 شهریور (15 سپتامبر) عرضه می شود.

یک نکته بسیار مهم درباره نوت 8 سامسونگ این است که دستگاه نامبرده در نسخه ای با تراشه اگزینوس 9 Octa 8895 همراه می شود که از پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی با قدرت پردازش 2300 مگاهرتز ARM Cortex-A53 برخوردار است. این نسخه همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G71MP20 بهره می برد. ایننسخه همچنین در رنگ های آبی و طلایی به فروش می رسد.

نقاط قوت:

  • نسبت ابعاد بالا
  • نمایشگر بزرگ
  • مقاومدر برابر آب
  • سبک
  • تراکمپیکسل بالا
  • حافظه رم بالا

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر