;
coinex

مهلت ارائه ایده به رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab تا 5 شهریور ماه تمدید شد

مهلت ارائه ایده به رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab تا 5 شهریور ماه تمدید شدبا اعلام فراخوان عمومی ارسال ایده در زمینه های مختلف به رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab از دو ماه قبل تا کنون، بیش از 120 ایده از طریق falling-walls.ideasbazaar.ir به این دبیرخانه ارسال شده است.

همه ساله این رویداد بین المللی در کشور آلمان برگزار می گردد و اولین بار است که ایده پردازان در این رویداد شرکت می کنند. رقابت های اولیه مربوط به این رویداد ابتدا در کشورهای مختلف برگزار می گردد و نفرات برتر، در مرحله نهایی این رویداد که در ماه نوامبر و در برلین برگزار می گردد شرکت می کنند.

زمان برگزاری مرحله مقدماتی رویداد

قرار است امسال دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دفتر ایده بازار و همچنین دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در روز 18 مهر ماه این رقابت مقدماتی مربوط به رویداد Falling Walls Lab Tehran را در سالن آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار کنند.

مهلت ارسال ایده

مهلت ارسال ایده به مرحله مقدماتی این رویداد بین‌المللی تا ساعت 24 تاریخ 5 شهریور ماه تمدید شده و تمامی دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، پسا دکترا و اعضای شرکت‌های فن بازار و همچنین سایر  کارآفرینان که صاحب ایده‌ در هر زمینه ای هستند می توانند در رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab شرکت کنند. ارسال ایده از طریق سایت مورد نظر یعنی  falling-walls.ideasbazaar.ir امکان پذیر است.

هر کدام از شرکت کنندگان که ایده آنها انتخاب شده باشد لازم است تا در روز برگزاری رویداد، یعنی 18 مهرماه در مدت زمان 3 دقیقه از طرح خود دفاع کنند.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر