;
coinex

تخفیف سامسونگ به کاربران قدیمی نوت 7 برای خرید گلکسی نوت 8

تخفیف سامسونگ به کاربران قدیمی نوت 7 برای خرید گلکسی نوت 8سامسونگ برای خرید نوت 8 به کاربران قدیمی نوت 7 تخفیف می دهد. این خبر در رویداد رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ اعلام شد. کاربران قدیمی گلکسی نوت 7 سامسونگ که به اجبار، گوشی نوت 7 خود را به نمایندگی ها پس داده اند، می توانند از تخفیف 425 دلاری برخوردار شوند. پس از اینکه پروسه پیش فروش گلکسی نوت 8 سامسونگ آغاز شود، این پیشنهاد در وب سایت رسمی سامسونگ در دسترس خواهد بود.

کمپانی سامسونگ هنوز جزئیات اجرایی روند تخفیف برای کاربران قبلی نوت 7 که مجبور به پس دادن گوشی خود شدند را فاش نکرده است. قیمت اصلی گلکسی نوت 8 سامسونگ معادل 950 دلار است؛ این گران ترین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می رود. قیمت نوت 8 در اروپا به دلیل قوانین مالیاتی، گران تر نیز خواهد بود. علاوه بر این، مشخص نیست که کاربران سابق نوت 7 در قاره کهن (آسیا) نیز از این تخفیف برخوردار می شوند یا خیر؛ هرچند که سامسونگ اهمیت زیادی برای وفاداری مشتری قائل است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8 در مقایسه با مدل هاس قبلی سری نوت، با آپگریدهای زیادی همراه شده است؛ این موبایل در دو نسخه با تراشه های کوالکوم اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 عرضه می شود (آمریکا و برخی کشورهای دیگر نسخه مجهز به اسنپدراگون و بخش اعظم بازارها، نسخه مجهز به اگزینوس را دریافت می کنند) این تراشه همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد، این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی افزایش می یابد. نوت 8 همچنین اولین گوشی سامسونگ است که به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شده؛ دو لنز 12 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED دوگانه، ترکیب دوربین دوگانه موبایل را تشکیل می دهند. پیش فروش نوت 8 از همین امروز آغاز شده و عرضه رسمی آن از 24 شهریور (15 سپتامبر) آغاز می شود. بسیاری بر این عقیده اند که با توجه به شکست نوت 7، این موبایل با استقبال چشمگیری روبرو می شود؛ این در حالیست که بسیاری دیگر معتقدند که قیمت بالای این موبایل به استقبال محدود از این موبایل منجر می شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر