;
coinex

نسخه ارزان تر گلکسی نوت 8 با 4 گیگابایت رم در چین عرضه می‌شود

نسخه ارزان تر گلکسی نوت 8
گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا نسخه ارزان تر گلکسی نوت 8 را که به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است، در بازارهای چین عرضه کند. این مدل می‌تواند برچسب قیمت 800 دلاری را با خود به همراه داشته باشد.

سامسونگ معمولا گوشی‌هایی با مشخصات سطح بالا را برای کاربران چینی در نظر گرفته و این مدل‌ها را در بازار چین عرضه می‌کند (اولین مدل گلکسی اس 8 با 6 گیگابایت رم در همین کشور عرضه شد)؛ اما به نظر می‌رسد که این کمپانی تصمیم گرفته تا نسخه ارزان تر گلکسی نوت 8 را با 4 گیگابایت حافظه رم در چین به فروش برساند.

بر اساس لیست منتشر شده از سازمان رگولاتوری چین (تنا)، دو دستگاه با شماره مدل SM-N9508 و SM-N9500 نسخه‌های خاصی هستند که برای عرضه در بازار چین آماده شده‌اند.

با توجه به این که نسخه استاندارد سامسونگ گلکسی نوت 8 با 6 گیگابایت رم با قیمت 930 دلار فروخته می‌شود. سامسونگ به احتمال بسیار زیاد به دنبال ارائه یک مدل پایه‌ای در چین با قیمتی در حدود 800 تا 850 دلار است. بر اساس گفته یک منبع خبری، مدل 4 گیگابایتی گلکسی نوت 8 در کنار نسخه 6 گیگابایتی آن در دسترس خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که نسخه 6 گیگابایتی از این پرچمدار جدید به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی در حدود 945 دلار در این کشور به فروش می‌رسد. البته این تمام آن چیزی نیست که در چین دیده خواهد شد. یک نسخه سطح بالا از این دستگاه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که با برچسب قیمت 1065 دلار خودنمایی خواهد کرد.

در نسخه ارزان تر گلکسی نوت 8 به جز کاهش حافظه رم، دیگر مشخصات بدون تغییر باقی خواهد ماند. صفحه نمایش بی کران سوپر آمولد 6.3 اینچی همچنان در پنل جلویی دیده خواهد شد و اسنپدراگون 835 با قدرت پردازش لازم را انجام خواهد داد. 64 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقاست، دوربین دوگانه و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی در این مدل نیز وجود دارد.

با گرفتن تاییدیه تنا مشخص است که نسخه 4 گیگابایتی گلکسی نوت 8 به زودی در بازارهای چین دیده خواهد شد. هنوز هیچ صحبت رسمی درباره زمانی که این مدل از سامسونگ گلکسی نوت 8 در چین عرضه می شود، وجود ندارد؛ اما بر اساس شایعات این دستگاه احتمالا در 13 سپتامبر (22 شهریور) معرفی شده و در 23 سپتامبر برابر با اولین روز از مهر ماه در دسترس کاربران چینی قرار خواهد گرفت.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر