;
coinex

آغاز ثبت‌نام در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا

آغاز ثبت‌نام در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سیناچهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی، توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان ایرانی و بین‌المللی این دانشگاه و به منظور حمایت و تشویق فعالیت‌های ارزشمند دانشجویان، برگزار می‌گردد.

با توجه به اهداف و محورهای این جشنواره تمامی دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ، می توانند در آن ثبت نام کرده و شرکت داشته باشند.

نحوه ثبت نام در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا

علاقه مندان به شرکت در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا از شهریورماه تا 15 مهرماه 1369 فرصت دارند تا از طریق وب سایت http://avicennastu.tums.ac.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

فرایند داوری این جشنواره در آبان ماه پایان می یابد. در روز 14 آذر 96 نیز به مناسبت روز دانشجو، مراسم  معرفی برگزیدگان جشنواره برگزار خواهد شد.

اهداف جشنواره دانشجویی ابن سینا

هدف از برگزاری چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا ، معرفی فعالیت‌های برتر دانشجویی در حیطه‌های مختلف است. از دانشجویانی که خدمات سلامت با کیفیت مطلوب ارائه‌داده اند و دانشجویان حائز رتبه در مسابقات و جشنواره‌های معتبر قدردانی می‌گردد.

محورهای برگزاری جشنواره

فعالیت‌های اجتماعی و نوع دوستانه دانشجویان، داشتن الگوهای مناسب و موفق، شناسایی و قدردانی از دانشجویان موفق در حیطه‌های مختلف، جلب توجه دانشجویان به درستکاری، سخت‌کوشی و چندبعدی بودن، معرفی دانشجویان برتر، جلب توجه و حمایت اعضای هیات علمی از فعالیتهای متنوع دانشجویان، ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید و دانشکده‌ها، از محورها و اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

این دوره از جشنواره شامل بخش های آموزشی، پژوهشی، تعهد حرفه‌ای، قرآن و عترت، هنری، ادبی، اجتماعی، ورزشی و دانشجوی نمونه و جامع جشنواره است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش‌ها و موضوعات مربوط به چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا می توانند به کانال تلگرام این جشنواره به آدرس https://telegram.me/avicennastu مراجعه نمایند و به کلیه اطلاعات مورد نیاز خود دستیابی داشته باشند.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر