;
coinex

مشخصات گوشی آلکاتل ای 7 با تراشه مدیاتک در GFXBench رخ نشان داد

مشخصات گوشی آلکاتل ای 7 با تراشه مدیاتک در GFXBench رخ نشان دادکمپانی آلکاتل خود را برای نمایشگاه IFA 2017 برلین آماده می کند. چند روز گذشته، لیستی از گوشی هایی که احتمالا در این نمایشگاه معرفی می شود، در فضای اینترنت منتشر شد. یکی از آنها همان گوشی آلکاتل ای 7 ایکس ال است که یک فبلت 6 اینچی با تنظیمات دوربین دوگانه محسوب می شود. روز گذشته نیز نسخه کوچکتر این دستگاه به نام آلکاتل ای 7 (Alcatel A7) در بنچمارک GFXBench رویت شد.

این گوشی هوشمند که با شماره مدل 5090 مشخص شده، از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی برخوردار است. این موبایل در دو نسخه رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه می شود و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

یک تراشه مدیاتک MT6750T هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. گوشی آلکاتل ای 7 از دوربین اصلی 16 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار شده و اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن اجرا می شود.

روز گذشته نیز نسخه کوچکتر این دستگاه به نام آلکاتل ای 7 (Alcatel A7) در بنچمارک GFXBench رویت شد.

یکی از افشاکننده های معروف به نام Ronald Quadt تصاویری از این اسمارت فون را منتشر کرده که جزئیات بیشتری را به نمایش گذاشته است؛ همانطور که مشاهده می کنید، آلکاتل ای 7 در رنگ مشکی ظاهر شده که برخی قسمت های آن، طلایی رنگ است.

نکته جالب اینجاست که یک فلاش LED برای دوربین سلفی تعبیه شده است. آلکاتل ای 7 با اسپیکر دوگانه در نمای جلویی همراه است؛ این مشخصه ای نیست که معمولا در گوشی های میان رده دیده شود. دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست و کمی بالاتر از دکمه پاور قرار دارد. در حال حاضر تصویری از پنل پشتی در دست نیست، اما رونالد مدعی شده که این موبایل به دوربین دوگانه مجهز می شود.

این اسمارت فون احتمالا با قیمت 250 یورو معادل تقریبی 295 دلار به فروش می رسد؛ البته مشخص نیست که این قیمت برای نسخه رم 3 گیگابایتی خواهد بود یا 4 گیگابایتی.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر