;
coinex

تاریخ انتشار بازی های واقعیت مجازی بتسدا مشخص شد: Doom ،Fallout و Skyrim

 

تاریخ انتشار بازی های واقعیت مجازی بتسدا مشخص شد: Doom ،Fallout و Skyrimبزرگترین مشکل در گیمینگ واقعیت مجازی، کمبود بازی‌های خوب VR است. با این حال، هم اکنون تاریخ انتشار بازی های واقعیت مجازی بتسدا برای پلی استیشن وی آر  (Playstation VR) و اچ تی سی وایو (HTC Vive) مشخص شده که شامل سه عنوان خوب VR است که قبلا در E3 2017 معرفی شده بود.

بازی Doom VFR یک دسامبر (10 آذر) برای PSVR و HTC Vive، بازی Fallout 4 VR در 12 دسامبر (21 آذر) برای Vive، و Skyrim VR نیز 17 نوامبر (26 آبان) برای پلی استیشن وی آر عرضه خواهند شد.

بتسدا همچنین اطلاعاتی از بازی Doom VFR منتشر کرد که تماما برای VR بهینه سازی شده است. مدیر ارشد فناوری این شرکت Robert Duffy گفته:

این بازی بسیار سریع و نوع جدیدی از حرکت است.

کارگردان بازی Marty Stratton نیز افزود:

این بازی از بسیاری از محصولات دیگر VR متفاوت‌تر است.

این بازی‌ها منحصرا برای واقعیت مجازی طراحی شدند و نمی‌توان با آپدیت نسخه‌های موجود آن‌ها را بازی کرد. قیمت بازی Fallout 4 VR برابر 60 دلار خواهد بود اما هنوز درباره اینکه آیا دارای همان بسته‌های تکمیلی نسخه غیر VR هست یا خیر، چیزی گفته نشده است. بازی Doom VFR با قیمت 30 ارزان‌تر بوده که البته محتوای آن نیز نسبت به بازی معمولی‌اش کمتر است. اسکایریم نیز با قیمت 60 دلاری‌اش تمام محتوای بازی فعلی را دارا خواهد بود.

بزودی و پس از رویداد Quakecom 2017 بتسدا در تگزاس، اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها منتشر خواهد شد. همچنین هیچکدام از این بازی‌ها برای Oculus Rift عرضه نخواهند شد که این بخاطر رقابت بین شرکت‌های Zenimax (صاحب بتسدا) و فیس‌بوک (صاحب Oculus) است.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر