;
coinex

مقایسه اندازه گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل در یک نگاه!

مقایسه اندازه گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل در یک نگاه!کمپانی سامسونگ بالاخره از گوشی گلکسی نوت 8 رونمایی کرد؛ رقیب اصلی این کمپانی یعنی اپل نیز به زودی پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 8 را معرفی می کند. این دو موبایل رقابت سختی را در بازار گوشی های رده بالا پیش رو خواهند داشت. در ادامه تصاویری از مقایسه گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل را از لحاظ اندازه مشاهده می کنید؛ البته فراموش نکنید که گوشی آیفون 8 هنوز معرفی نشده و تنها بدنه ای شماتیک از آن در دسترس قرار دارد.

تصاویری از مقایسه گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل را از لحاظ اندازه مشاهده می کنید

این پنل شماتیک در اندازه 143.5 در 71 در 7.5 میلی متری ساخته شده؛ این در حالیست که گلکسی نوت 8 با ابعاد 162.5 در 74.8 در 8.6 میلی متری ساخته شده است. هر دو گوشی هوشمند با نسبت ابعادی که پهن تر از ابعاد استاندارد است، همراه هستند. البته لبه بالایی آیفون برای قرار گرفتن سنسورهای مختلف کمی پهن تر است.

حال نگاهی خواهیم داشت که پنل پشتی گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 ؛ برجستگی دوربین دوگانه در آیفون بیشتر بوده که البته قطر بیشتر گلکسی نوت 8 توانسته برجستگی دوربین را بپوشاند.

لبه پایینی این دو موبایل کاملا با هم تفاوت دارد. سامسونگ همچنان به جک هدفون وفادار مانده، اما آیفون 8 از اسپیکرهای استریو برخوردار شده است. همچنین قلم اس پن نیز در این قسمت دیده می شود؛ این در حالیست که اپل تنها آیپدها را به قلم استایلوس مجهز می کند.

لبه پایینی این دو موبایل کاملا با هم تفاوت دارد. سامسونگ همچنان به جک هدفون وفادار مانده، اما آیفون 8 از اسپیکرهای استریو برخوردار شده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر