;
coinex

گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 تاییدیه 3C چین را به دست آورد

گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 تاییدیه 3C چین را به دست آوردکمپانی شیائومی قصد دارد طی دو ماه آینده از گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 رونمایی کند؛ در حال حاضر که گواهینامه اجباری چین (3C) را دریافت کرده، زمان این رونمایی نزدیک تر به نظر می رسد. تاییدیه 3C یکی از آخرین مراحل استانداردهاست که کمپانی های ارائه دهنده محصول یا خدمات باید قبل از عرضه محصولات خود، آن را دریافت کنند. بنابراین این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 باشیم.

یکی از افشاکننده ها از طریق وب سایت ویبو، این اطلاعات را همراه با برخی جزئیات پیرامون موبایل منتشر کرده است. به گزارش این افشاکننده، گوشی شیائومی می میکس 2 با نمایشگری که از مدل های قبلی خود کوچکتر است، عرضه می شود؛ یک پنل 6 اینچی فول اچ دی که توسط JDI ساخته شده است. (شرکت تولیدکننده LCD که سرمایه آن توسط شرکت های سونی، توشیبا و هیتاچی تامین شده است) اگر به خاطر داشته باشید، گوشی شیائومی می میکس از نمایشگر 6.4 اینچی برخوردار بود. این افشاکننده همچنین مدعی شده که گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 که با نام رمزی شیرون در تاییدیه 3C  مشخص شده، از استیل ضدلک برخوردار می شود. این موبایل همچنین از شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند. یک تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 همراه با رم 8 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. لازم به ذکر است که هنوز هیچ خبری توسط کمپانی شیائومی اعلام نشده و تمامی این موارد، بر اساس شایعات منتشرمی شوند.

هفته گذشته، فیلیپ استارک که طراحی شیائومی می میکس را به عهده داشته و در حال حاضر نیز گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 را طراحی کرده، ویدیویی از کانسپت این موبایل را در حساب فیس بوک خود منتشر کرد. این موبایل شباهت عجیبی به گلکسی اس 8 سامسونگ دارد. شایعات دیگر نیز مدعی هستند که حاشیه ها در لبه بالایی موبایل به شدت کاهش یافته اند؛ همچنین حاشیه های بسیار باریکی در لبه ها دیده می شود. در روزهای آینده شاهد اخبار و شایعات بیشتری خواهیم بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر