;
coinex

مینگ چی کو: گلکسی اس 9 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شود

مینگ چی کو: گلکسی اس 9 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شودتحلیلگر مشهور KGI Securities یعنی مینگ چی کو مدعی شده که گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار خواهد شد.

گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ که به تازگی معرفی شده، با این نوع تنظیمات دوربین همراه است؛ حال تحلیلگران مدعی شدند که گلکسی اس 9 نیز همین روند را ادامه خواهد داد. البته مینگ چی کو جزئیات بیشتری را درباره مشخصات دوربین دوگانه در گلکسی اس 9 فاش نکرده است. اما گفته می شود که به دوربین نوت 8 شباهت هایی خواهد داشت؛ البته سنسورهای آن جدید تر می شوند، هرچند که سنسور ثانویه احتمالا از نوع تله فوتو خواهد بود. لنزهای تله فوتو در عکاسی با افکت بوکه بسیار کارآمد هستند.

شاید بدانید که سامسونگ گلکسی نوت 8 اولین دستگاهی است که هر دو دوربین دوگانه آن از تثبیت اپتیکال تصویر یا OIS پشتیبانی می کنند؛ هر دو لنز نیز 12 مگاپیکسلی هستند. این احتمال وجود دارد که کمپانی سامسونگ در گلکسی اس 9 از لنزهای زاویه گسترده تر استفاده کند، قبلا شاهد بودیم که کمپانی ال جی در گوشی های ال جی جی 6 از این لنزها استفاده کرده است. با نزدیک شدن به زمان معرفی این موبایل، شایعات و اخبار دقیق تری منتشر می شوند، شاید هنوز زود باشد که درباره این موبایل قضاوت کنیم.

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده که سامسونگ می تواند 12 تا 14 میلیون گوشی گلکسی نوت 8 را در سال 2017 به فروش برساند؛ همچنین مدعی است که سامسونگ برای تولید اسکنر اثرانگشت گلکسی نوت 9 با شرکت های Himax و Egis همکاری خواهد کرد.

بسیاری از اخبار حاکی از آن هستند که سامسونگ در گلکسی اس 9 ، اسکنر اثرانگشت را درون نمایشگر تعبیه می کند؛ البته این احتمال وجود دارد که همانند امسال، نتواند این تکنولوژی را آماده کند. گلکسی اس 9 سامسونگ مارچ یا آوریل (اسفند یا فروردین آینده) معرفی می شود، بنابراین می توان تمامی این موارد را شایعاتی بی اساس دانست. با این وجود، می توان انتظار داشت که شباهت هایی به گلکسی اس 8 داشته باشد، یعنی رم 6 یا 8 گیگابایتی. طراحی شیشه و فلز نیز در این موبایل دیده خواهد شد و البته اندروید 8.0 اوریو از دیگر مشخصات اصلی آن خواهد بود.

بخش واقعی مجازی وایو کمپانی اچ تی سی به فروش می رسد؛ یا شاید کل شرکت!

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر