;
coinex

قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 ؛ 5 ویژگی که در هیچ گوشی دیگری وجود ندارد!

قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 ؛ 5 ویژگی که در هیچ گوشی دیگری وجود ندارد!در این متن به بررسی قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 سامسونگ می پردازیم؛ پرچمداری که همه چشم ها را به خود خیره کرده، چه ویژگی هایی را به کاربران خود ارائه می دهد؟ در ادامه با تکراتو همراه شوید.

پس از ماه ها شایعه و اخبار و پیش بینی، کمپانی سامسونگ رسما از گوشی نوت 8 رونمایی کرد. دو پرچمدار اخیر سری نوت سامسونگ در مقایسه با نسل های قبلی این سری، قابلیت ها و ویژگی های جالبی را ارائه کرده اند. ویژگی هایی مثل لایو فوکوس، پیام های زنده یا Live Messages، قلم استایلوس ضد آب و دیگر قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 سامسونگ، همگی خاص و قابل توجه هستند.

گوشی های سری نوت سامسونگ به ارائه نوآوری ها جالب در صنعت گوشی های هوشمند شهرت دارند. در حقیقت، کمپانی سامسونگ مجموعه ای از این قابلیت های بهینه شده و جدید خود را در این سری از اسمارت فون های خود جمع آوری می کند. علاوه بر این، ویژگی های منحصر به فردی نیز در گوشی های سری نوت وجود دارد تا کارایی این موبایل ها را افزایش دهد.

سامسونگ امسال نیز از قائده همیشگی خود پیروی کرده است؛ قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 سامسونگ به گونه ای طراحی شده که تمامی استانداردها را ارتقا می دهد؛ این در حقیقت بهترین نمونه ایست که سامسونگ به هواداران خود ارائه کرده است؛ اما متاسفانه، قیمتی که برای این موبایل در نظر گرفته شده، در مقایسه با مدل های قبلی بسیار بالا است که توانایی خرید را محدود می کند.

قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 سامسونگ

تنظیمات دوربین دوگانه با قابلیت پشتیبانی از ثبت اپتیکال تصویر یا OIS

تنظیمات دوربین دوگانه با قابلیت پشتیبانی از ثبت اپتیکال تصویر یا OIS

تنظیمات دوربین دوگانه چندان جدید و به بیان بهتر، منحصر به فرد نیست؛ از سال گذشته تا به حال، بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند، موبایل های خود را به این قابلیت مجهز کردند. حتی بسیاری از گوشی ها در بازار میان رده نیز از دوربین دوگانه برخوردار هستند؛ اما پیدا کردن موبایلی که به چنین تنظیمات دوربین دوگانه ای مجهز شده باشد، کار دشواری است.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 سامسونگ، دوربین دوگانه ایست که هر دو لنز آن از OIS پشتیبانی می کنند؛ این در حقیقت همان وجه تمایز دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 است. سامسونگ برای این موبایل، از دو دوربین 12 مگاپیکسلی واقعی استفاده کرده است. این کمپانی مدعی شده که اولین دوربین دوگانه ای را ارائه کرده که هر دو لنز آن از قابلیت ثبت اپتیکال تصویر پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، هر دو سنسور به تکنولوژی Dual Pixel سامسونگ و فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز هستند.

گلکسی نوت 8 سامسونگ با قابلیت Live Focus همراه است؛ این ویژگی به کاربر خود اجازه می دهد که عکس هایی با افکت بوکه را به ثبت برساند. سامسونگ در توضیح این ویژگی اعلام کرد که کاربر می تواند افکت بوکه را قبل و بعد از ثبت تصویر نیز تنظیم کند.

جفت شدن اپلیکیشن یا App Pairing

جفت شدن اپلیکیشن یا App Pairing

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 سامسونگ به شما اجازه می دهد که از نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی آن بهترین استفاده را بکنید. اگر فکر می کنید که قابلیت چند پنجره ای بسیار کارآمد است، پس حتما از قابلیت جفت شدن اپلیکیشن ها در گلکسی نوت 8 لذت می برید؛ با این قابلیت، استفاده از ویژگی چند پنجره ای سریع تر می شود.

به بیان ساده تر، App Pairing به شما اجازه می دهد که دو اپلیکیشن مجزا که می توانند با هم راه اندازی شوند را از صفحه هوم یا AppEdge با یکدیگر جفت کنید. با این کار، هر دو اپلیکیشن به صورت اسپلیت اسکرین روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. بدین ترتیب می توانید کارهای خود را سریع تر از قبل انجام دهید.

برای مثال، می توانید یوتیوب را با اپلیکیشن Notes جفت کنید؛ به سادگی یک کلیک می توانید از هر دو اپلیکیشن در آن واحد استفاده کنید.

قابلیت های جدید دکس (DeX)

سامسونگ در پرچمدار جدید خود قابلیت های جدید دکس را ارائه کرده که تجربه کاربری دسکتاپ را بدون نیاز به یک کامپیوتر برای کاربر خود ایجاد می کند. این قابلیت در گوشی هایی که به نمایشگر بزرگ مجهز هستند بسیار کارایی دارد.

علیرغم اینکه دکس را نمی توان قابلیت منحصر به فردی دانست، اما سامسونگ در گلکسی نوت 8، عملکردهای ویژه ای را به آن اضافه کرده است. با DeX Labs، بخش عمده ای از اپلیکیشن ها را می توان در مود فول اسکرین به اجرا گذاشت. سامسونگ همچنین رابط کاربری دکس را بهینه کرده تا با اپلیکیشن های بیشتری سازگار شود و تجربه بهتری را در تماس های ویدیویی ارائه دهد.

از دیگر آپدیت های بهینه شده در گلکسی نوت 8 می توان به پشتیبانی سرویس پخش ویدیو و بازی اشاره کرد. بازدهی و لذت با دکس، هرگز تا این اندازه آسان نبوده است.

پیام های زنده یا Live Messages

قلم اس پن یکی از مشخصه های کلیدی گوشی های سری نوت سامسونگ است؛ اما قلم اس پن را می توان یکی از قابلیت های منحصر به فرد گلکسی نوت 7 به شمار آورد؛ چرا که قابلیتی به نام Live Messages را ارائه می دهد. با قلم اس پن می توانید گیف درست کنید! تنها کافیست با این قلم چیزی را روی صفحه نمایش نوت 8 بنویسید یا بکشید تا نسخه ای انیمیشنی از آن روی دستگاه شما اجرا شود. جالب تر اینکه می توانید این گیف ها را برای دوستان خود ارسال کنید.

به بیان بهتر، می توانید نوت 8 را به یک دستگاه تولید گیف تبدیل کنید و دوستانتان را با استعدادهای خود شگفت زده کنید.

یادداشت برداری با صفحه خاموش یا Screen-off Memo

گوشی های سری نوت گلکسی حقیقتا روی بازدهی و بهره وری بیشتر متمرکز هستند. سال گذشته شاهد بودیم که کمپانی سامسونگ ویژگی را معرفی کرد که کاربر با استفاده از آن می توانست با نمایشگر خاموش نیز روی آن چیزی بنویسد؛ اما این ویژگی در گلکسی نوت 8 بهینه تر شده است. شما می توانید 100 صفحه متن بنویسید، بدون اینکه به روشن کردن نمایشگر گلکسی نوت خود نیاز داشته باشید.

علاوه بر این، می توانید یادآورهایی را تنظیم کرده و یا به سرعت یک لیست to do تهیه کنید. سامسونگ قصد دارد قابلیت ویرایش متن ها را به گلکسی نوت 9 اضافه کند.

در مجموع، گلکسی نوت 8 سامسونگ به بهترین نمایشگری که تا به حال توسط این شرکت ارائه شده، مجهز است. این اسمارت فون از نمایشگر 6.3 اینچی بینهایت، طراحی بدون حاشیه، تنظیمات دوربین دوگانه همراه با فوکوس زنده یا لایو فوکوس، جفت شدن اپلیکیشن و موارد دیگر برخوردار است. گلکسی نوت 8 سامسونگ علاوه بر سخت افزارهای پیشرفته، نوآوری های جالبی را در قسمت نرم افزاری ارائه کرده است. سامسونگ همیشه ترکیب خوبی از نوآوری و بهینه سازی را در دسترس کاربران خود قرار می دهد.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر