;
coinex

اضافه کردن قلم استایلوس به آیفون برای مقابله با گلکسی نوت سامسونگ!

کوپرتینو قصد دارد با اضافه کردن قلم استایلوس به آیفون های بعدی، خود را برای نبرد با گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ آماده کند.

گفته می‌شود که مدل‌های بعدی آیفون با پشتیبانی از قلم استایلوس همکراه خواهند بود. این خبری است که از پتنت جدید اپل که توسط PatentlyApple به ثبت رسیده، برداشت می‌شود. به نظر می‌رسد که کمپانی اپل مشغول کار بر روی تکنولوژی خاصی است تا بتواند این ویژگی را به آیفون‌های بعدی خود اضافه کند.

پیدا کردن راهی برای اضافه کردن قلم به آیفون چیز چندان جدیدی نیست؛ چرا که تیم کوک پیش از این نیز برای میکس کردن این ویژگی با آیفون های آینده، خودش را مورد ستایش قرار داده و جمله ای تامل برانگیز گفته بود. سال گذشته این کمپانی برای پشتیبانی کردن محصولات بعدی خود از قلم استایلوس بررسی‌های جامعی انجام داده بود. تیم کوک در این باره گفته بود که واقعا باور نکردنی است اگر بدانید که با اضافه کردن این قلم به آیپد و یا آیفون، چه کارهایی که نمی‌‌توان انجام داد!

یک سال به سرعت گذشت و به نظر می‌رسد که پیشرفت‌های خوبی درباره قلم استایلوس اپل انجام شده است. اپل در توصیف پتنت جدید خود که آن را اصلاح صدا برای یک دستگاه لمسی استایلوس می‌نامد، خاطر نشان می‌کند که گوشی‌های هوشمند نیز در بین دستگاه‌هایی هستند که بوسیله این قلم استایلوس پشتیبانی خواهند شد.

اضافه کردن قلم استایلوس به آیفون

آیفون در نهایت به عنوان محصولی معرفی خواهد شد که از قلم اپل (Apple Pencil) پشتیبانی خواهد کرد؛ هر چند که هنوز مشخص نیست این کار دقیقا در چه زمانی صورت خواهد گرفت!

این نکته بسیار مهم است که بدانید، ثبت یک پتنت به معنای آن نیست که این فناوری حتما به واقعیت تبدیل خواهد شد، اما اپل به نظر می‌رسد که برای اضافه کردن قلم خود به آیفون‌ بسیار جدی است. سیستم عامل iOS 11 که ماه آینده در آیفون 8 و دیگر مدل‌های جدید آیفون خودنمایی خواهد کرد، با پشتیبانی از قلم استایلوس توسعه یافته است. از جمله گزینه‌هایی که برای آن عنوان شده، حاشیه نویسی در وب سایت‌ها و همچنین ویرایش تصاویر است.

در چندین گزارش که از قبل در فضای مجازی منتشر شده، شایعه شده است که اپل به دنبال آوردن چندین ویژگی آیپد به گوشی‌های آیفون است. این ویژگی می‌تواند در آیفون پرو خودنمایی کند. مدل منحصر به فردی که گفته می‌شود تمامی این ویژگی‌ها را با خود به ارمغان خواهد آورد.

یک نسخه از گوشی آیفون پرو می‌تواند سال آینده به بازارهای جهانی راه پیدا کند. این گوشی منحصر به فرد می‌تواند ترکیبی از مدل‌های آیفون 2017 باشد. باید دید که اپل چگونه اضافه کردن قلم استایلوس به آیفون به جنگ با سری گلکسی نوت سامسونگ می‌رود!

در حال حاضر هیچ چیزی به تایید رسمی این کمپانی نرسیده است، پس آن را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر