;
coinex

اپلیکیشن پلیگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی جدید که بر مبنای تشخیص چهره عمل می کند

اپلیکیشن پلیگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی جدید که بر مبنای تشخیص چهره عمل می کندیک شبکه اجتماعی جدید با نام اپلیکیشن پلیگرام (Polygram) به تازگی کار خود را آغاز کرده که با قابلیت های هوشمند و زیرکانه ای همراه است.

هدف اصلی پلیگرام در ورورد به عرصه تنگاتنگ شبکه های اجتماعی این است که شرایطی را برای کاربران فراهم کند تا از اطریق ارسال ایموجی هایی که بر مبنای احساسات واقعی آنهاست، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین، به جای لایک کردن و یا ارسال ایموجی هایی از پیش تعیین شده، اپلیکیشن پلیگرام اجازه می دهد که عکس العمل واقعی طرف مقابل که بر مبنای حالت های صورت او ایجاد می شود، برای فرد دیگر ارسال شود.

اپلیکیشن پلیگرام در حقیقت ایموجی های مبتنی بر حالت چهره را از طریق یک شبکه عصبی که حرکات صورت کاربر را شناسایی می کند، طراحی کرده است. علاوه بر این قابلیت، اپلیکیشن پلیگرام می تواند داده های متفاوتی مثل موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. کاربران همچنین می تواند ایموجی ها را به صورت زنده یا انیمیشنی ارسال کرده و حتی آنها را در شبکه های اجتماعی دیگر نیز اشتراک گذاری کنند.

اپلیکیشن پلیگرام فیلترهایی را در مجموعه خود جمع آوری کرده که کاربر خود را زیباتر نشان می دهد و تنها به اضافه کردن افکت به تصویر و یا تغییر صدای کاربر اکتفا نمی کند. پلیگرام مدعی شده که این ویژگی به کمک جراحان پلاستیک طراحی شده است. علاوه بر این، برای کسانی که می خواهند عکس های خود را خصوصی تر کنند، ویژگی Wipe to Reveal (پاک کردن برای آشکار کردن) در نظرگرفته شده است؛ با فعال کردن این ویژگی، فرد مقابل شما باید یک پوشش شبیه به مه را پاک کند تا تصویر زیر آن آشکار شود. اما این تصویر به سرعت دوباره محو می شود تا فرصت اسکرین شات گرفتن را به طرف مقابل ندهد.

ورود به بازار شلوغ و رقابت تنگاتنگ شبکه های اجتماعی بسیار دشوار است؛ اما اپلیکیشن پلیگرام به ویژگی های منحصر به فردی مجهز شده که می توان به آینده آن امیدوار بود. اگر می خواهید این اپلیکیشن را امتحان کنید، نسخه آی او اس آن از امروز منتشر می شود.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر