;
coinex

شیائومی می میکس 2 و آیفون 8 در یک روز معرفی می شوند

شیائومی می میکس 2 و آیفون 8 در یک روز معرفی می شوندهر دو گوشی شیائومی می میکس 2 و آیفون 8 در 21 شهریور ماه معرفی می شوند.

هفته گذشته تصاویری از گوشی شیائومی می میکس 2 توسط طراح این موبایل یعنی فیلیپه استارک به بیرون درز کرد. این دستگاه با حاشیه های بسیار باریکی همراه بوده و لبه های بالا و پایینی دستگاه در کمترین حد ممکن طراحی شده اند. هرچند که این دستگاه تنها یک طرح کانسپت را به نمایش گذاشته، اما می تواند همان طرح احتمالی شیائومی می میکس 2 باشد؛ مخصوصا اگر فردی که این کانسپت را منتشر کرده، همان طراح اصلی گوشی بوده که نسل قبلی این موبایل را نیز طراحی کرده است.

گوشی شیائومی می میکس 2 به تازگی تاییدیه استاندارد 3C چین را به دست آورده است؛ این بدان معناست که به زمان رونمایی از این گوشی هوشمند بسیار نزدیک شده ایم. اما اخبار جدیدی که از چین به گوشی می رسند، مدعی هستند که این کمپانی چینی قصد دارد گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 را در تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) معرفی کند. این تاریخ آشنا به نظر می رسد، شاید به خاطر اینکه کمپانی اپل نیز قصد دارد در همین تاریخ از گوشی های سال 2017 خود رونمایی کند.

هنوز از صحت و سقم این خبر اطمینان چندانی نداریم، اما در صورت درست بودن آن، بعید به نظر می رسد که شیائومی بتواند توجه رسانه ها را به خود جلب کند، چرا که تمامی آنها روی رویداد اپل متمرکز هستند. این احتمال نیز وجود دارد که شیائومی می میکس 2 در همان تاریخ، اما کمی زودتر از گوشی های آیفون معرفی شود؛ بدین ترتیب شیائومی می تواند قبل از جلب توجه اپل، فرصت رونمایی از گوشی خود را پیدا کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر