;
coinex

شارژ وایرلس آیفون 8 بر اساس شواهد شارژ سریعی نخواهد بود

شارژ وایرلس آیفون 8 بر اساس شواهد شارژ سریعی نخواهد بود
شارژ وایرلس آیفون 8 این روزها به بحث داغی درباره محصول جدید اپل تبدیل شده است. آیفون 8 اپل به مناسبت دهمین سالگرد آیفون وارد بازار خواهد شد و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که غول کوپرتینو با این دستگاه قصد دارد تا جشن دهمین سالگرد محصول خاص خود را با قدرت هر چه تمام‌تر جشن بگیرد.

این موضوع تقریبا تایید شده است که آیفون 8 اپل (یا آیفون پرو و یا هر اسم دیگری که برای این دستگاه انتخاب شود) به شارژ بی سیم مجهز خواهد بود؛ اما چیزی که باعث اختلاف نظر است، نحوه عملکرد و جزئیاتی است که درباره این ویژگی و استانداردهای اختصاصی آن وجود دارد. بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، ممکن است که شارژ بی سیم آیفون 8 چندان شارژ سریعی هم نباشد.

بر اساس گزارشی از یک منبع ناشناس که در وب سایت Macotakara منتشر شده است، گوشی آیفون 8 اپل از استاندارد شارژ بی سیم چی (Qi) یا همان شارژ القایی استفاده خواهد کرد، اما این دستگاه از شارژ کامل 15 واتی که بخشی از استاندارد شارژ Qi 1.2 برخوردار نخواهد شد (این استاندارد به عنوان شارژ سریع شناخته می‌شود).

در عوض اپل گزارش کرده است که محصول جدید خود را با استاندارد پاور پروفایل (Standard Power Profile) که حداکثر خروجی 7.5 وات (5V / 1.5A) را پشتیبانی می‌کند، عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، اپل اعلام کرده است، در حالی که شارژ بی سیم آیفون 8 از استاندارد شارژ بی سیم چی تبعیت خواهد کرد، اما اپل احتمالا تراشه MFi را قفل خواهد کرد. این همان تراشه‌ای است که اپل آن را برای لوازم جانبی ثالث در نظر گرفته است. با این وجود، این احتمال وجود دارد که پد شارژ Qi شما کار نکرده و کارایی نداشته باشد.

شایعات می‌گویند که آیفون 8 اپل دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی اولد خواهد بود و این احتمال وجود دارد که این دستگاه از یک باتری با همان مشخصاتی که در آیفون 7 پلاس دیده شده، یعنی یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند. هر چند که شایعاتی از وجود باتری L شکل نیز در این دستگاه خبر می‌دهند.

شارژ 7.5 واتی برای شارژ کردن‌های شبانه این دستگاه، مشکلی بوجود نخواهد آورد؛ اما اگر شما برای شارژ آن به سرعت بیشتری نیاز دارید، پس بیایید امیدوار باشیم که شارژ وایرلس آیفون 8 شارژ سریعی باشد؛ هر چند که شایعات چیزی خلاف این موضوع را نشان می‌دهند!

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر