;
coinex

کانسپت بی ام و زد 4 ؛ نیم نگاهی به ماشین اسپرت جدید BMW

کانسپت بی ام و زد 4 ؛ نیم نگاهی به ماشین اسپرت جدید BMWابرخودرساز آلمانی BMW، به تازگی از کانسپت بی ام و زد 4 اسپرت رونمایی کرده است.

این کانسپت شیک و زیبا در حقیقت تفسیر این خودروساز از شکل خالص خودروهای اسپرت در آینده است. معاون ارشد کمپانی بی ام و در بخش طراحی این شرکت در بیانیه ای گفته است: “کانسپت بی ام و زد 4 یک ماشین تمام اتوماتیک است. اگر این خودرو را تنها به موارد کاملا ضروری مجهز کنید، تجربه و لذت بی نظیری از ماشین سواری را برای راننده خود فراهم می کند؛ این یک آزادی کامل روی چهار چرخ است.”

کانپست بی ام و زد 4 در حقیقت نسخه رام شده و ساده ای از نسل جدید خودروهای اسپرت زد 4 است که احتمالا در سال 2018 کار خود را آغاز می کنند.

کانپست بی ام و زد 4 در حقیقت نسخه رام شده و ساده ای از نسل جدید خودروهای اسپرت زد 4 است که احتمالا در سال 2018 کار خود را آغاز می کنند. در نگاه اول، کانسپت بی ام و زد 4 حقیقتا چشم نواز است.

شاخصه های اصلی خودروهای بی ام و مثل جلو پنجره ها و دماغه‌ی شبیه به کوسه، هر دو در کانسپت بی ام و زد 4 دیده می شوند. بخش زیادی از زیبایی شنایی این خودرو به کانسپت 8 که ماه می گذشته توسط BMW رونمایی شد، شباهت دارد. خودروی نامبرده به زودی در خط تولید سری 8 قرار خواهد گرفت.

طراحی و تولید کانسپت بی ام و زد 4 ، یک پروژه مشترک میان کمپانی BMW و تویوتا است. پلتفرم این خودرو در حقیقت برگرفته از خودروی اسپرت تویوتا است که در خودروی اسپرت تویوتا Supra قرار خواهد گرفت.

به گزارش Car and Drive، کانسپت بی ام و زد 4 از موتور 6 سیلندر خطی برخوردار شده که قدرت آن به 360 اسب بخار می رسد. طراحان این خودرو خوشبختانه سیستم انتقال قدرت دستی را در این خودرو قرار داده اند؛ اما متاسفانه شایع شده که تویوتا قصد دارد خودروی خود را تنها به سیستم اتوماتیک مجهز کند.

به گزارش Car and Drive، کانسپت بی ام و زد 4 از موتور 6 سیلندر خطی برخوردار شده که قدرت آن به 360 اسب بخار می رسد.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر