;
coinex

گوشی هوشمند آیفون 8 اپل با قابلیت شارژ بی سیم همراه می شود

گوشی هوشمند آیفون 8 اپل با قابلیت شارژ بی سیم همراه می شودما منتظریم تا شاهد قابلیت‌های جذاب و تازه‌ای باشیم که قرار است در گوشی هوشمند آیفون 8 اپل به کار گرفته شوند؛ قابلیت هایی مقل نمایشگری بدون حاشیه دور قاب (تقریبا بدون حاشیه)، تشخیص چهره، دوربینی با لنزهای دوگانه به همراه مقداری قابلیت واقعیت افزوده ویژه و غیره.

یکی از این قابلیت ها که شاید بتوان گفت احتمال بالایی می‌رود تا برای این تلفن همراه هوشمند از آن استفاده می‌شود، سیستم شارژ بی‌سیم در گوشی هوشمند آیفون 8 اپل است.

دو منبع آمریکایی در زمان مصاحبه با نشریه نکست‌وب بیان کردند که صاحبان و خریداران آیفون 8 بی‌شک قرار نیست تا در زمان کمبود شارژ تلفن همراهشان، هیچ سیمی برایشان دست و پا گیر شود. اگر این مورد را نیز به تمامی دیگر شایعاتی که از قبل تا به الان شنیده‌ایم اضافه کنیم، نتیجه‌ای که می‌گیریم چیزی نخواهد بود جز آن که بدون هیچ شکی، پرچمدار آینده شرکت اپل، آیفون 8، این قابلیت را به همراه خود و در پکیج خود خواهد داشت.

شارژ بی سیم آیفون 8

نکته جالب توجه دیگر آن است که اگر حتی به کدی که برای نسخه جدید آی او اس قرار داده شده توجه کنیم (iOS 11), می‌توانیم متوجه شویم که غیرمستقیم و شاید حتی به صورت مستقیم به قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند آیفون 8 اپل که قرار است برروی این گوشی همراه تعبیه شود اشاره دارد. این را می‌پذیریم که شاید این مورد به نوعی تنها یک افکت صوتی جدید با نامی متفاوت است، اما قطعا هدف از کد نامبرده این بوده که بگوید قرار است آیفون 8، با یک روش تازه و نه همانند نسخه‌های قبلی خود شارژ شود.

شارژ کردن سری آیفون

همه ما می‌دانیم که شارژ بی‌سیم، قابلیت تازه‌ای نخواهد بود و این تکنولوژی چندین سال است که در تلفن‌های همراه مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما نکته جالب کار اینجاست که تا به حال، آیفون پا به عرصه این قابلیت نگذاشته بود.

این امر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله این که نصب چنین قابلیتی برروی تلفن همراهی که بدنه پشتی آن تماما از جنس فلز است، کاری دشوار و حساس است. اما در چند سال اخیر این مشکل برطرف شده است؛ چرا که با توجه به شایعات اخیر، گوشی هوشمند آیفون 8 اپل قرار است تا این بار با بدنه پشتی از جنس شیشه رونمایی شود و با این اوصاف، اپل آماده خواهد بود تا قابلیت شارژ بی‌سیم را برروی این پرچمدار جدید خود اعمال کند.

اخیرا اخباری به گوش رسیده با این مضمون که احتمال می‌رود آیفون 8 بتواند فاصله‌های دورتر را نیز برای شارژ بی‌سیم خود پوشش دهد و در اصل شارژ بی‌سیم دوربرد را نیز مورد پوشش خود قرار دهد. شارژ بی‌سیم آیفون 8 به صورت دور-برد؛ فوق‌العاده است!

شارژ بی سیم آیفون 8

دیگر نیازی نیست تا مدت زمان زیادی را برای پی بردن به واقعیت این موضوع منتظر بنشینیم – دلایل خوب و شاید نسبتا محکمی را در دست داریم که گویای تاریخ 21ام شهریور ماه برای رونمایی همگانی از این پرچم دار جدید اپل است، اما همچنان در این مورد اطمینان کامل را نداریم و منتظر تایید قطعی خود شرکت اپل هستیم. اگر شما مشتاقانه انتظار آن را می کشید تا از این تلفن همراه پرده برداشته شود و شما سریعا یکی از آنها را برای خود کنید، پس بهتر است از همین الان پس انداز کردن را شروع کنید!

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر