;
coinex

گوشی هواوی میت 10 پرو با اسم رمز بلانک خودنمایی می‌کند

گوشی هواوی میت 10 پرو با اسم رمز بلانک خودنمایی می‌کند
گوشی هواوی میت 10 پرو نسخه رده بالاتری از هواوی میت 10 است که به زودی توسط کمپانی چینی هواوی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

اوان بلاس با اکانت evleaks@ در توئیتر شناخته می‌شود، به تازگی و در دو توئیت جداگانه اسم رمزهای گوشی هواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 را آشکار کرد. هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل (Marcel) خودنمایی می‌کند (دیروز در تکراتو به این موضوع پرداخته شد) و بلانک (Blanc) اسم رمزی است که برای گوشی هواوی میت 10 پرو در نظر گرفته شده است.

هواوی اخیرا اعلام کرده است که هواوی میت 10 در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) معرفی خواهد شد. علاوه بر این، هواوی تایید کرد که این دستگاه با سیستم دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد. این گوشی ساز چینی تاکنون حرفی از دو مدل مختلف هواوی میت 10 به میان نیاورده است، اما شایعاتی که به تازگی در فضای وب منتشر شده، چیز دیگری را نشان می‌دهد.

هواوی میت 10 یک گوشی هوشمند معمولی از این کمپانی است، در حالی که گوشی هواوی میت 10 پرو یک اسمارت فون با نمایشگری بدون حاشیه خواهد بود. گفته می‌شود که نمایشگر هواوی میت 10 پرو یک صفحه نمایش 6.1 اینچی EntireView لبه به لبه است.

قدرتنمایی گوشی هواوی میت 10 پرو با تراشه کرین 970

هر دو گوشی پرچمدار جدید سری میت هواوی، قدرت پردازشی خود ار از کرین 970 به دست می‌آورند. این پردازنده آینده هواوی است که نسل بعدی پردازنده کرین 960 را تشکیل می‌دهد. بر اساس انتشار گزارش‌های متعدد، کرین 970 اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان خواهد بود که هواوی قصد دارد تا آن را در نمایشگاه IFA 2017 به نمایش بگذارد.

رویداد این شرکت برای تاریخ 2 سپتامبر (11 مهر) و در نمایشگاه ایفا 2017 برنامه ریزی شده که در آن علاوه بر این پردازنده جدید، احتمالا دستگاه‌های دیگری نیز از این شرکت به روی صحنه خواهد رفت.

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو در پنل پشتی به یک دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. سنسورها طبق روال اخیری که این کمپانی در پیش گرفته با تکنولوژی لایکا درهم آمیخته شده و تصاویری ناب ارائه خواهند داد.

انتظار می‌رود که در هر دو اسمارت فون از نمایشگری با کیفیت تصویری کواد اچ دی و یا کواد اچ دی پلاس استفاده شده و دارای 6 گیگابایت حافظه رم باشند. احتما وجود نسخه 8 گیگابایت حافظه رم نیز وجود دارد. سیستم عاملی که بر روی این دو دستگاه نصب خواهد شد، اندروید 8 اوریو بوده که با پوسته‌ای از رابط کاربری ایموشن (EMUI) خودنمایی می‌کند. باید دید که هواوی چگونه پرچمدارانی را برای طرفداران خود ساخته است؟!

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر