;
coinex

تصویری منتسب به آنر وی ۹ مینی فاش شد

آنر وی ۹ مینی

طبق گزارش‌ها، کمپانی هواوی می‌خواهد محصول جدیدی به نام آنر وی ۹ مینی را روانه بازار چین کند. با تکراتو همراه شوید.

چند ماه پیش کمپانی هواوی گوشی هوشمند جدیدی به نام آنر وی ۹ را در چین عرضه کرد. این محصول از ویژگی‌هایی نظیر ترکیب دوربین دوگانه بهره می‌برد و با قیمتی معادل ۳۷۷ دلار روانه بازار شد. این تلفن هوشمند از محبوب‌ترین پرچم‌داران عرضه شده در چین محسوب می‌شود که توانست فروش خوبی را نیز پشت سر بگذارد.

حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کمپانی چینی می‌خواهد نسخه مینی از هواوی آنر وی ۹ را روانه بازار کند که از نمایشگری با ابعاد کوچک‌تر نسبت به نسخه اصلی برخوردار است. تصویری نیز از آنر وی ۹ مینی در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

افشا کننده این تصویر نیز گفته است که محصول جدید هواوی با نام آنر وی ۹ مینی روانه بازار خواهد شد. این محصول نسبت به نسخه اصلی تفاوت بسیار کمی دارد و اصلی‌ترین تفاوت در ابعاد نمایشگر است.

آنر وی ۹ همراه با تراشه کارین ۹۶۰ روانه بازار شد. این محصول از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن QHD بهره می‌برد و از ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. البته مدلی نیز این تلفن هوشمند روانه بازار شده که دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است. خریداران می‌توانند میان دو نسخه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی حق انتخاب داشته باشند.

در هواوی آنر وی ۹ از یک دوربین مجهز به دو سنسور استفاده شده است که هردو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستند و نسبت کانونی یکی از سنسورها به f/2.2 می‌رسد. این سنسورها مجهز به فوکوس خودکار لیزری، فلاش ال‌ای‌دی و قابلیت ضبط ویدیو با فرمت 4K هستند.

البته در آنر وی ۹ از دوربین‌های ساخته شده توسط لایکا استفاده نشده است؛ اما این محصول می‌تواند تصاویر بسیار خوبی ثبت کند. یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز وظیفه تامین انرژی گوشی هوشمند را دارد.

آنری وی ۹ مینی

با در نظر گرفتن تصاویر می‌شود مشاهده کرد که آنر وی ۹ مینی احتمالا مجهز به نمایشگری در ابعاد ۵.۵ اینچ است. البته این موضوع هنوز توسط هواوی تایید نشده است. به نظر می‌رسد که این محصول از رنگ‌بندی‌های یکسانی نیز با نسخه اصلی بهره می‌برد و در تصاویر نیز می‌شود نسخه آبی رنگ آنر وی ۹ مینی را مشاهده کرد.

احتمالا جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از آنر وی ۹ مینی حذف شده است و به نظر می‌رسد که خبری از درگاه USB-C نیز نخواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که جایگاه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری عوض شده باشد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول وجود ندارد.

 

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر