;
coinex

معرفی رسمی پورشه کاین 2018 فردا انجام خواهد شد

معرفی رسمی پورشه کاین 2018 فردا
کمپانی پورشه قرار است پورشه کاین 2018 شاسی بلند فول سایز خود را در 29 آگوست یعنی فردا برابر با 7 شهریور رونمایی کند. تاکنون تصاویری از این خودرو منتشر شده بود اما فردا پس از انتظاری بسیار، بالاخره این خودرو در کارخانه اشتوتگارت Zuffenhausen پورشه رونمایی می‌گردد و می‌توان به اطلاعات بیشتری درباره جزئیات آن پی برد. قرار بر این است تا این رویداد به صورت آنلاین نیز پخش گردد.

معرفی پورشه کاین 2018

طرحی تیزری از پورشه کاین 2018 کاین منتشر شده بود که پیش‌نمایشی از نسل سوم کاین است. پورشه کاین 2018 دارای طرحی برگرفته از مدل فعلی آن است، اما با دقتی بیشتر می توان مشاهده کرد که کمی بزرگتر، چشمگیرتر و مناسب‌تر است. قسمت عقب این خودرو شیب تندی پیدا کرده تا این شاسی بلند حالتی اسپرت نیز به خود بگیرد.

پورشه کاین 2018 از پلتفرم MLB Evo بهره می‌گیرد و البته آئودی Q7 و فولکس واگن Touareg نیز از این پلتفرم استفاده می‌کنند. پورشه کاین 2018 دارای پیشرانه شش و هشت سیلندر بنزینی است. انتظار می رود تا قدرت آن نیز همانند پانامرا Turbo S E-Hybrid به 680 اسب بخار برسد و بتواند عملکردی مناسب را از خود نشان دهد.

امکان دارد شرکت پورشه، دیگر کاینی با پیشرانه دیزلی عرضه ننماید و آخرین مدلی که پیشرانه دیزلی خواهد داشت شاید کاین 2018 باشد. زیرا این کمپانی قبلا اعلام کرده بود که تا اوایل سال 2020 بیشتر این فناوری را در محصولات خود استفاده نخواهد کرد. به نظر می رسد پورشه می خواهد به نفع پیشرانه‌های هیبریدی و الکتریکی، دیزلی را کنار بگذارد و محصولاتی کارآمد و جدید با مصرف سوخت ایده آل را به بازار عرضه کند.

تا رونمایی از پورشه کاین 2018 توسط این خودروساز بزرگ، تنها کمتر از 24 ساعت باقی است؛ بنابراین برای به دست آورن اطلاعاتی بیشتر در مورد کاین 2018 و همچنین پی بردن بیشتر به جزئیات آن، بهتر است تا زمان رونمایی از آن منتظر بمانیم.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر