;
coinex

بازی PUBG در صدر استیم ایستاد

بازی PUBG در صدر استیم ایستاد
بالاخره بازی «پلیر آن ناون بتل گراند» که به انگلیسی Player Unknown BattleGround و به اختصار بازی PUBG نامیده می‌شود، پس از کنار زدن رقیب قدرتمند خود، دوتا 2، به صدر جدول استیم رفت. در حال حاضر این عنوان بیشترین بازیکنان استیم را پذیراست.

نکته قابل تامل این است که سازنده‌ شبکه استیم، شرکت «ولو» (Valve) است و بزرگ‌ترین بازی آن‌ها در حال حاضر، دوتا تلقی می‌شود. یکی از عوامل بزرگ موفقیت بازی دوتا رایگان بودن این عنوان است؛ در حالی که بازی PUBG با قیمت 30 دلاری خود در استور جای گرفته است. حال آن که بازی PUBG هنوز به صورت تمام و کمال ساخته نشده و در حال حاضر نسخه اولیه آن در دسترس عموم قرار دارد.

اما چه چیزی این عنوان را این‌قدر محبوب ساخته است؟ جدا از سرگرم‌کننده بودن روند بازی، PUBG گیم‌پلی مهیج و سریعی دارد که برای استریم کردن به صورت آنلاین بسیار مناسب است. حال تصور کنید چند نفر از این بازی تعریف کنند و مخاطبان به تماشای گیم‌پلی نفس‌‌گیر آن مشغول شوند. عنوانی اول شخص که 100 بازیکن را به جان هم می‌اندازد و به آخرین شخصی که زنده بماند جوایز نفیسی اهدا می‌کند.

در نمایشگاه «گیمز کام» امسال دیدیم که به زودی نقشه‌های جدید و قابلیت‌های تازه‌ای به بازی Player Unknown BattleGround اضافه می‌شوند و این بازی را بیش از پیش بر سر زبان‌ها خواهد انداخت؛ بازی اکشنی که با فروش 8 میلیونی خود همه را متعجب کرده است.

منبع: Polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر