;
coinex

موتو ایکس 4 موتورولا در 11 شهریور ماه معرفی خواهد شد

موتو ایکس 4 موتورولا در 11 شهریور ماه معرفی خواهد شد
موتو ایکس 4 موتورولا گوشی هوشمند جدیدی از این برند آمریکایی است که گفته می‌شود در تاریخ 2 سپتامبر برابر با 11 شهریور ماه معرفی خواهد شد.

به لطف راه اندازی گوشی موتو زد در سال گذشته، ما هیچ گوشی هوشمند از سری خط تولیدی موتو ایکس ندیدیم. در همان موقع و به همین دلیل شایعاتی شکل گرفت حاکی از آن که احتمالا لنوو (اکنون مالک قانونی موتورولاست) این مدل را به طور کامل کنار گذاشته است!

اما با فرا رسیدن سال جدید و شایعاتی که پیرامون این برند منتشر شد، متوجه شدیم که موتورولا نسل جدیدی از سری گوشی‌های موتو X خود را روانه بازار خواهد کرد. موتورولا قصد دارد تا در 2 سپتامبر رویدادی را برگزار کند. این خبر از پست این کمپانی که در حساب رسمی فیسبوک موتورولا فیلیپین دیده شد، تایید می‌شود.

موتو ایکس 4 موتورولا در 11 شهریور ماه معرفی خواهد شد

11 شهریور ماه در فیلیپین و در ساعت 6 بعدازظهر به وقت محلی رویدادی برگزار می‌شود که ما امیدواریم در آن گوشی موتو ایکس 4 موتورولا به طور رسمی معرفی شود. این رویداد به صورت زنده برگزار شده و دو بازیگر مشهور فیلیپینی، مجریان آن خواهند بود.

در پوستر تبلیغاتی که از این کمپانی منتشر شده، نامی از گوشی موتو ایکس 4 دیده نمی‌شود، اما با توجه به این که در چند وقت اخیر تصاویر متعددی از این دستگاه منتشر شده، می‌توان حدس زد که این رویداد مربوط به رونمایی از این اسمارت فون است. علاوه بر این، در تیزر تبلیغاتی عبارت “سلام موتو ایکس” (HelloMoto X) دیده می‌شود که تقریبا وجود یک رویداد معرفی از این سری گوشی را تایید می‌کند.

توییت دیگری از HeyAndri@ قیمت موتو ایکس 4 موتورولا را برای آمریکای شمالی به اشتراک گذاشته است

در توییت دیگری از HeyAndri@ قیمت موتو ایکس 4 موتورولا را برای آمریکای شمالی به اشتراک گذاشته است. در هر صورت ممکن است که این دستگاه با قیمتی در حدود 350 دلار برای مدل 32 گیگابایتی و با برچسب قیمتی 400 دلاری برای نسخه 64 گیگابایتی وارد بازار شود. این می‌تواند پایین‌تری قیمتی باشد که تاکنون برای یک گوشی تولید شده در سری موتو ایکس، اعلام شده است.

البته هنوز این قیمت‌ها توسط کمپانی لنوو و یا موتورولا تایید نشده است؛ بنابراین تا زمان رونمایی از این دستگاه باید منتظر بمانیم. شایعات می‌گویند که در لیست مشخصات موتو ایکس 4 موتورولا یک دوربین دوگانه وجود دارد. گواهی IP68 از ضد آب بودن این دستگاه حکایت می‌کند و گفته می‌شضود که یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه را تامین خواهد کرد. در ضمن قلب تپنده این دستگاه را اسنپدراگون 630 کوالکام تشکیل می‌دهد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر