;
coinex

پلیس نیویورک به دنبال جایگزین کردن ویندوز فون با آیفون است

پلیس نیویورک به دنبال جایگزین کردن ویندوز فون با آیفون است

پلیس نیویورک امروز اعلام کرد که در نظر دارد 36 هزار گوشی ویندوز فون خود را با تلفن‌های همراه اپل تعویض کند. تاکنون پلیس نیویورک با مایکروسافت در زمینه‌های مختلف همکاری داشت و در ایمن سازی برنامه‌ها به این کمپانی کمک‌رسانی می‌کرد. حال که ویندوز 8.1 به پایان کار خود رسیده، دپارتمان پلیس مجبور به خرید تلفن‌های جدید است.

شرکت مایکروسافت در ماه جولای اعلام کرد که دیگر از ویندوز 8.1 پشتیبانی نخواهد کرد. این در حالی است که تعداد بسیار زیادی از تلفن‌های همراه ویندوزفون موجود در بازار از این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

تصمیم نیروی پلیس برای استفاده از گوشی‌های ویندوزفون چندان منتطقی به نظر نمی‌رسید؛ چراکه تقریبا در همان بازه‌ی زمانی، سهم بازار گوشی‌های ویندوزی با افت یک درصدی نیز مواجه شده بود.

مایکروسافت طی توافقات قبلی، گوشی‌های نوکیا لومیا 830 و لومی 640 ایکس ال را در اختیار پلیس قرار داده بود. از ویژگی‌های انحصاری این مدل‌ها می‌توان به برنامه‌های اختصاصی 911، اپلیکشن‌های مدیریت پرونده‌ها و قابلیت دریافت ماموریت اشاره کرد. قابلیت‌هایی که احتمالا زیاد هم به کار ماموران پلیس نیامد!

همکاری 160 میلیون دلاری مایکروسافت و پلیس در جهت مدرنیزه کردن آن‌‌ها بود. بالغ بر 36 هزار تلفن همراه در اختیار نیروی پلیس قرار گرفت اما باز هم این تعداد به قدری نبود که ویندوز فون را از شکست نجات دهد.

مشخص نیست کدام یک از محصولات اپل جایگیزین ویندوز فون‌ها خواهد شد. با این وجود بعید به نظر می‌رسد که این مدل، آیفون 8 باشد. چرا که انتظار می‌رود آیفون بعدی چیزی حدود هزار دلار قیمت داشته باشد.

مبنع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر