;
coinex

شیائومی می ای 1 با نمایشگری تمام صفحه خودنمایی می‌کند

شیائومی
گفته می‌شود که شیائومی می ای 1 (Xiaomi Mi A1) نام گوشی هوشمند بعدی اندروید وان است. به تازگی گزارش شده بود که شیائومی می ای 1 نسخه‌ای از شیائومی می 5 ایکس است که سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند، اما گزارش‌های جدید چیزی غیر از این را نشان می‌دهند.

یکی از کاربران ویبو با انتشار تصاویری در این شبکه اجتماعی می‌گوید که شیائومی می A1 گوشی هوشمندی است که با یک نمایشگر تمام صفحه عرضه خواهد شد. هیچ حاشیه‌ای در کناره‌های نمایشگر این گوشی وجود ندارد و حاشیه‌هایی که در بالا و پایین این دستگاه دیده می‌شود، به طور قابل توجهی باریک هستند، حتی باریک‌تر از حاشیه‌های صفحه نمایش گلکسی نوت 8 !

شیائومی می ای 1 با نمایشگری تمام صفحه خودنمایی می‌کند

اگر این طرح واقعی شیائومی می ای 1 باشد، پس نسخه‌ای از مدل Mi 5X نخواهد بود، بلکه یک گوشی کاملا متفاوت است. این کاربر ویبو همچنین گفته است که این دستگاه در لیست گوشی‌های هوشمند شیائومی و در وب سایت رسمی این کمپانی قرار گرفته است، اما متاسفانه در حال حاضر نام این اسمارت فون از لیست موجود خارج شده است.

مشخصات شیائومی می ای 1 هنوز ناشناخته باقی مانده است

مشخصات شیائومی می ای 1 هنوز ناشناخته باقی مانده است، اما احتمالا به زودی مشخصات آن در فضای آنلاین خودنمایی خواهد کرد. شیائومی برگزاری رویدادی را برای 5 سپتامبر (14 شهریور ماه) برنامه ریزی کرده است. باید دید که کئام دستگاه در این روز رخ نشان می‌دهد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر