;
coinex

لپ تاپ های فوق باریک ایسوس و هدست جدید این کمپانی در نمایشگاه IFA 2017

هدست جدید این کمپانی در نمایشگاه IFA 2017
کمپانی ایسوس در نمایشگاه IFA 2017 به روی صحنه رفت و در کنار هدست مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی مایکروسافت (Windows Mixed Reality) تعدادی از لپ تاپ های فوق باریک قابل حمل، اما قدرتمند خود را معرفی کرد.

هدست ویندوز هولوگرافیک ایسوس

این هدست با تکنولوژی مایکروسافت، تجربه‌های واقعی و مجازی را همزمان برای کاربر به ارمغان می‌آورد. هدست ایسوس دارای نمایشگری با رزولوشن 3K بوده و دو دوربین داخلی در جلوی آن قرار گرفته است. این دوربین‌ها با شش درجه آزادی بدون نیاز به هیچ سنسور خارجی اضافی موقعیت و حرکات بدن را ردیابی می‌کنند. شما قادرید تا این هدست را تنها برای 10 دقیقه تنظیم کنید.

هدست ویندوز هولوگرافیک ایسوس به راحتی بر روی سر می‌نشیند. این دستگاه تنها 400 گرم وزن دارد و از مواد ضد باکتری ساخته شده و طراحی خاص آن باعث می‌شود تا فشار کمتری بر روی بینی و صورت شما وارد شود. این هدست با قیمت 450 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

لپ تاپ های فوق باریک ایسوس زنبوک فیلیپ 14 و زنبوک فیلیپ 15

با ضخامتی در حدود 13.9 میلی‌متر لپ تاپ ایسوس زنبوک فیلیپ 14 باریک ترین لپ تاپ 2 در 1 جهان است. این دستگاه بسیار سبک بوده و تنها 1.4 کیلوگرم وزن دارد. نمایشگر 14 اینچی آن با قابلیت انعطاف 360 درجه خودنمایی می‌کند.

از سوی دیگر لپ تاپ ایسوس زنبوک فیلیپ 15 قرار دارد که دارای یک صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی با رزولوشن 4K و یا 1080p است. این لپ تاپ از یک قلم استایلوس دقیق نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه، به مانند مدل کوچکتر خود، قدرتمندترین محصول در این سری است. هشتمین نسل از پردازنده‌های 4 هسته‌ای Core i7 اینتل در آن قدرتنمایی کرده، اما به جای MX150 از کارت گرافیکی Nvidia GTX 1050 استفاده می‌کند.

هر دو لپ تاپ جدید ایسوس را می‌توانید با هارد 512 گیگابایتی SSD دریافت کنید، علاوه بر این، مدل 15 اینچی آن از هارد HDD تا 2 ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند. زنبوک 14 با تکنولوژی صوتی Harman Kardon بسته بندی شده و باتری آن تا 13 ساعت کارایی خواهد داشت.

لپ تاپ های فوق باریک زنبوک فیلیپ 14 با قیمت 800 یورو به فروش می‌رسد و مدل بزرگتر آن با برچسب قیمتی در حدود 900 یورو معامله خواهد شد.

ایسوس زنبوک فیلیپ اس

یکی دیگر از باریکترین لپ تاپ های جهان ایسوس زنبوک فیلیپ اس (ZenBook Flip S) که ادعا می‌شود با ضخامت 10.9 میلی‌متر باریکترین کانورتیبل جهان بوده و از زنبوک 14 نیز سبکتر است. نمایشگر لمسی 4K آن از قلم استایلوس پشتیبانی کرده و می‌تواند چرخشی 360 درجه‌ای داشته باشد. این لپ تاپ به لطف پردازنده 4 هسته‌ای Intel Core i7 8550U و هارد 1 ترابایتی SSD از قدرت بالایی برخوردار است.

ایسوس ویوو بوک فیلیپ 14

این لپ تاپ یک کانورتیبل نازک با نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی است که 15.4 میلی‌متر ضخامت و 1.5 کیلوگرم وزن دارد. لپ تاپ VivoBook Flip 14 با هفتمین نسل از پردازنده‌های Intel Core i7 همراه شده است و قیمت آن در حدود 400 یورو خواهد بود.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر