;
coinex

راهنمای خرید ساعت هوشمند، شهریور 96

راهنمای خرید ساعت هوشمند، شهریور 96

این ماه شاهد عرضه چند ساعت هوشمند جدید بودیم و تا آخر امسال مدل‌های جدیدی نیز روانه بازار می‌شوند. اگر با توجه به موجودی حال حاضر بازار، قصد خرید یکی از این ساعت‌ها را دارید؛ لیستی متنوع از مدل‌های گوناگون این گجت‌ها را برایتان فراهم کردیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

زد تی ای کوارتز

زد تی ای کوارتز

اولین ساعت لیست ما، گجت شرکت تی موبایل با نام زد تی ای کوارتز است. ساعت هوشمند اندرویدی با شکل و شمایل خاص خود که مختص کاربران تی موبایل طراحی شده است. گرچه از این نظر محدودیت‌هایی برای کاربران دیگر اپراتورها ایجاد می‌کند اما کماکان در صدر لیست فروش قرار دارد.


نیکسان میشن

نیکسان میشن

به سراغ دومین ساعت از لیست می‌رویم؛ گرچه میشن اولین گجت این ماه نیست اما بدون شک یکی از بهترین ساعت‌های اندرویدی است.

مهم‌ترین خصوصیت میشن طول عمر بالای آن است. این مدل چندین رنگ متنوع داشته و از اندروید ویر 2 پشتیبانی می‌کند.  از آن‌جایی که میشن ورزشکاران و افراد فعال را هدف قرار داده است، ساختار بدنه آن به گونه‌ای است که در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم بوده و حتی می‌توان با آن به شنا کردن پرداخت! از نظر استحکام نیز میشن یکی از بهترین ساعت‌های موجود در بازار است و حتی هنگام دوچرخه سواری و اسکیت سواری و هر نوع فعالیت دیگری می‌توانید با خیال آسوده ورزش کنید.


موادو کانکت

موادو

کانکت یکی از مدل‌های جدیدی است که اوایل امسال معرفی شد و به تازگی عرضه شده است. سیستم استفاده شده در این ساعت همان اندروید ویر 2 است و از این نظر فرق چندانی با دیگر مدل‌های بازار ندارد.

خرید کانکت در حال حاضر فقط و فقط از طریق سایت خود موادو امکان پذیر است. اما وجه تمایز این گجت چیست؟

شکل و طراحی لاکچری و زیبای آن که بسیاری از ساعت‌ها هرگز به آن دست نمی‌یابند. به بیان دیگر لاکچری بودن از ویژگی‌های بارز این برند است. کانکت در رنگ‌های مختلف و با بند‌های گوناگون عرضه شده و از تکنولوژی ان اف سی نیز بهره می‌برد. به لطف این قابلیت، ساعت موادو با اندروید ویر سازگاری کامل دارد و می‌توانید از میان چندین طرح مختلف، ساعت خود را برگزینید. لازم به ذکر است که قیمت تمامی طرح‌های کانکت برابر است!


فسیل کیو اکسپلوریست

یکی از جدیدترین مدل های برند فسیل، اکسپلوریست است که در حال حاضر برای پیش خرید داخل سایت فسیل قرار داده شده است و پاییز امسال عرضه خواهد شد.

مدل اکسپلوریست از تمام ویژگی‌های مثبت مدل‌های قبلی بهره برده و استایل همیشگی برند را نیز حفظ کرده است. این مدل از اندروید ویر 2 استفاده کرده و اولین ساعت فسیل است که صفحه‌ای کاملا گرد دارد. در قسمت کناری ساعت 3 دکمه وجود دارد که هر کدام کارایی خاص خود را خواهند داشت.


نوکیا استیل

نوکیا استیل

نوکیا استیل نسبت به بقیه ساعت‌ها کاملا متفاوت است. استیل نه تنها صفحه تاچ ندارد، بلکه از اندروید ویر هم استفاده نکرده و قابلیت‌های هوشمند چندانی ندارد.

در عوض استیل قابلیت شمردن قدم‌های شما و مقدار کالری که می‌سوزانید را خواهد داشت. علاوه بر این‌ها می‌تواند ساعت را به شما اعلام کند، در هنگام دریافت اعلان‌های گوشی، شما را با لرزش با خبر سازد و ساعات خواب شما را زیر نظر بگیرد. خبر خوش دیگر ضد آب بودن نوکیا استیل است که با ظاهر خاص خود می‌تواند برای افراد مشکل پسند گزینه جالبی باشد.


ایسوس زن واچ 3

ایسوز زن واچ 3

اگر واقعا به دنبال یک ساعت کاملا هوشمند هستید، به احتمال فراوان زن واچ 3 یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های شما خواهد بود.

یکی از بهترین طراحی‌ها در کنار قابلیت‌های متنوع و اندروید ویر 2 از شاخص‌ترین ویژگی‌های این مدل است. قیمت مناسب برند ایسوس نیز باعث می‌شود که حتما آن را در لیست خود بگنجانید.

چه بخواهید ساعت هوشمند خود را تغییر دهید و چه بخواهید برای اولین بار یکی از این گجت‌ها را خریداری کنید، بدون شک زن واچ شما را متقاعد خواهد کرد.


هواوی واچ 2

هوآوی واچ 2

هواوی واچ 2 از اولین ساعت‌هایی بود که ابتدای امسال و قبل از ال‌جی واچ استایل و واچ اسپرت عرضه شد و از اندروید ویر 2 استفاده می‌کرد. نکته قابل توجه این است که واچ 2 هنوز هم جزو معدود ساعت‌هایی است که از اندروید پی برای پرداخت پول بهره می‌برد.

اگر مدل ال تی ای آن را خریداری کنید قابلیت برقراری تماس نیز به آن اضافه خواهد شد و دیگر نیازی نیست نگران جا گذاشتن تلفن خود در منزل باشید! در کنار تمام این مزایا، هوآوی ساعت خود را ضدآب نیز کرده است تا شما را مجاب به خرید آن کند.


ال‌جی واچ استایل

واچ استایل

دنبال مدلی ساده‌تر ولی با کاربرد بالا می‌گردید؟ ال‌جی واچ استایل برای شما ساخته شده است.

واچ استایل از ان اف سی و ال تی ای استفاده نمی‌کند؛ به بیان دیگر نه می‌توان با اندروید پی پولی پرداخت کرد و نه می‌توان ارتباط تلفنی برقرار کرد. با این حال ال‌جی در این مدل اندروید ویر 2 را به کار برده است که بدین معناست که غیر از موارد ذکر شده، بقیه ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند را در واچ استایل خواهید داشت.

طراحی ساعت نیز چندان خاص نیست و با داشتن این ساعت در عین سادگی می‌توانید از قابلیت‌های هوشمند نیز استفاده کنید.


ال‌جی واچ اسپورت

ال‌جی واچ اسپورت

یکی از مجهزترین ساعت‌های هوشمند که قابلیت مکالمه و ال تی ای، اندروید ویر 2 و… را نیز داراست، ال جی واچ اسپورت است.

بدون همراه داشتن گوشی می‌توانید از قابلیت‌های اینترنتی استفاده کرده و با ان اف سی آن به پرداخت قبوض و خرید‌های خود بپردازید. تنها ایراد وارد به این مدل عدم امکان تعویض بند آن است. اگر با این قضیه مشکلی ندارید؛ پس واچ اسپورت یکی از انتخاب‌های اصلی شما خواهد بود.


سامسونگ گیر 3

گیر 3

سامسونگ گیر 3 هنوز هم یکی از بهترین مدل‌های بازار با هزاران قابلیت جذاب و طراحی جالب توجه است. یکی از زیباترین ویژگی‌های این ساعت، قابلیت چرخش صفحه نمایش است.

همچنین گیر 3 با سامسونگ پی نیز هماهنگی کامل دارد؛ سیستمی که حتی از اندروید پی گسترده‌تر و پیشرفته‌تر است.

با این که مدل یاد شده از اندروید ویر بهره نمی‌برد؛ اما کماکان اپلیکشن‌های مختص خود را دارد. از جدیدترین تجهیزات اضافه شده به گیر 3 می‌توان به امکان مشاهده و پخش پلی‌لیست اسپاتیفای در حالت آفلاین اشاره نمود. علاوه بر این‌ها، بندهای ساعت خوش‌نام سامسونگ قابل تعویض هستند و از نظر شخصی‌سازی هیچ مانعی را برای کاربر ایجاد نخواهند کرد. سامسونگ گیر 3 ضد گرد و غبار و آب است و مدل ال تی ای نیز دارد!

مبنع: AndroidHeadLines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر