;
coinex

نمایشگاه ایفا 2017 با رونمایی از گوشی‌های هوشمند و گجت‌های جدید برگزار می‌شود!

نمایشگاه ایفا 2017 با رونمایی از گوشی‌های هوشمند و گجت‌های جدید برگزار می‌شود!

ایفا 2017 (IFA 2017)، بزرگ‌ترین رویداد جهانی گجت‌های هوشمند، در تاریخ 10 شهریور (1 سپتامبر) برگزار می‌گردد؛ این رویداد جهانی قرار است که میزبان سازندگان بزرگی از سرتاسر جهان باشد.

ایفا در واقع ترکیب رنگارنگی از خبرهای مرتبط با گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی و رویدادهایی خبری است که برای رونمایی از این محصولات برگزار می‌شوند. این نمایشگاه که از چند وقت پیش خبرهایی در رابطه با آن منتشر شده، امسال هم قرار است که میزبان سازندگان بزرگی مانند ال جی، سونی، سامسونگ، ایسر، لنوو، ایسوس، پاناسونیک و توشیبا باشد و گوشی‌های هوشمند و گجت‌های این برندها را به علاقمندان دنیای فناوری نشان دهد.

یکی از جالب‌ترین رویدادهایی که همه در نمایشگاه ایفا 2017 منتظر برگزار شدن آن هستند، رویداد ال جی است. این کمپانی قصد دارد گوشی پرچمدار جدیدش با نام وی 30 (V30) را در تاریخ 7 شهریور (31 اوت) در این نمایشگاه رونمایی کند.

این سازنده کره‌ای گفته است که می‌خواهد این محصولش را با یک طراحی زیبا، نمایشگر دارای رزولوشن بالا، دوربین دوگانه مبتکرانه و قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل توانایی تشخیص چهره برای رقابت با رقبای قدری مثل گوشی‌های گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل وارد بازار کند.

ایفا 2017

ال جی نتوانست گوشی پرچمدار جی 6 را در تعداد دلخواه خود بفروشد؛ با وجود این اکثر کاربران این گوشی هوشمند در کامنت‌های خود گفته‌اند با اینکه آخرین گوشی پرچمدار ال جی از نظر عملکرد و توانایی باتری گاهی با مشکلاتی روبرو می‌شود، اما در مجموع کارایی بسیار خوبی دارد. با توجه به این کامنت‌ها می‌توان انتظار داشت که ال جی نقاط ضعف سیستم عامل و باتری گوشی جی 6 خود را در مدل وی 30 رفع کرده است تا بتواند در نمایشگاه جهانی برلین حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

همان طور که گفته شد سازندگان دیگری هم قصد دارند در نمایشگاه ایفا 2017 شرکت کنند و سونی هم یکی از این شرکت‌ها است. این سازنده در طول چند سال گذشته فعالیت‌های زیادی در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند نداشته اما اعلام کرده است که می‌خواهد در رویداد جهانی ایفا 2017 از یک گوشی پرچمدار با برند اکسپریا و چند گوشی رنج متوسط جدید رونمایی کند.

سازنده ژاپنی علی رغم این که اخیرا در ساخت گوشی‌های همراه چندان فعال نبوده باز هم توانسته است دوربین‌های بسیار خوبی را وارد بازار کند. به همین دلیل عده زیادی از علاقمندان به دنیای فناوری انتظار دارند که این سازنده امسال در نمایشگاه جهانی برلین حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

لنوو یکی دیگر از سازندگان مشهور دنیای فناوری محسوب می‌شود. این سازنده گفته است که می‌خواهد در تاریخ 10 شهریور از لپ تاپ‌های جدیدی در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی کند؛ هنوز مشخص نیست که آیا لنوو در برلین با گوشی‌های خود نیز در نمایشگاه ایفا حاضر می‌شود یا خیر، اما برخی از منابع خبری احتمال داده‌اند که موتورولا، یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت لنوو، در این نمایشگاه گوشی هوشمند موتو ایکس 4 (Moto X4) را در معرض عموم قرار دهد.

ایفا 2017

نمایشگاه ایفا هرسال یک گوشی پرچمدار از برند هواوی را نیز به کاربران معرفی می‌کرد اما ظاهرا سازنده چینی امسال تصمیم گرفته است که از گوشی پیشرفته جدید خود در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) رونمایی کند. با وجود این می‌توان انتظار داشت که گوشی‌هایی از برند آنر (Honer) در نمایشگاه برلین در معرض عموم قرار بگیرند.

این روزها ارائه یک گوشی زیبا به دلیل عرضه گوشی‌های بسیار پیشرفته توسط سازندگان مشهور سخت شده است. با وجود این سایر سازندگان ترجیح داده‌اند که سخت‌تر تلاش کنند تا بتوانند محصولات خود را با قابلیت‌هایی مبتکرانه وارد بازار سازند و از این طریق با برندهای مشهور رقابت کنند. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه IFA 2017 برلین شاهد عرضه گوشی‌های پیشرفته دیگری با قابلیت‌های منحصر بفرد باشیم.

ایفا 2017 گجت‌های پوشیدنی منحصر بفردی را هم به علاقمندان نشان می‌دهد!

در دو سال اخیر گجت‌های پوشیدنی زیادی با قابلیت‌های متفاوت توسط سازندگان مختلف وارد بازار شده‌اند و به همین دلیل این محصولات دیگر مانند روزهای اولیه ورود به بازار برای کاربران تعجب بر انگیز نیستند.

با همه این تفاسیر علی رغم این که شرکت‌هایی مثل هواوی و موتورولا از ارائه محصولات جدید در این صنعت خارج شده‌اند سازندگانی مثل اپل و سامسونگ هنوز هم در این زمینه فعال هستند.

بعضی از منابع خبری گفته‌اند که گجت‌های پوشیدنی سامسونگ بخش عظیمی از فعالیت‌های این سازنده را در ایفا 2017 به خود اختصاص می‌دهند. انتظار می‌رود سامسونگ در این نمایشگاه از دو ساعت هوشمند به نام گیر فیت 2 پرو (Gear Fit 2 Pro) و گیر اس 4 (Gear S4) با قابلیت پشتیبانی از دستیار هوشمند بیکسبی (Bixby) رونمایی کند.

در این میان اپل هم گفته است که قصد دارد در رویداد ماه سپتامبر خود و برای رقابت با این سازنده کره‌ای از نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ در کنار چند مدل از گوشی‌های جدید آیفون رونمایی کند.

ایسوس یکی دیگر از برندهایی است که می‌خواهد در ایفا 2017 حضور برجسته‌ای داشته باشد؛ شایعه شده است که این سازنده تایوانی هم می‌خواهد با یک ساعت هوشمند زن واچ (ZenWatch) و یک گوشی هوشمند جدید در برلین از کاربرانش استقبال کند.

ایفا 2017

ایسوس تا به حال گجت‌های محکمی را با برند خود وارد بازار کرده است اما می‌توان احتمال داد که محصولات جدید این سازنده که قرار است در نمایشگاهی که تا چند روز آینده برگزار می‌شود، در معرض عموم قرار گیرند ظرافت بیشتری داشته باشند.

هنوز نمی‌توان گفت که کدام یک از ویژگی‌های گجت‌های پوشیدنی جدید بیشترین توجه را در این نمایشگاه به خود جلب می‌کنند اما این احتمال وجود دارد که قابلیت ارتباطی LTE داخلی نسل جدید ساعت‌های اپل واچ در مقایسه با قابلیت‌های سایر گجت‌هایی که قرار است در این نمایشگاه معرفی شوند، برجسته‌تر جلوه کند؛ البته باید منتظر ماند و دید که ایسوس و سامسونگ می‌خواهند چگونه با این قابلیت مقابله کنند.

ایفا 2017 احتمالا تلویزیون‌های بزرگ و بدون حاشیه منحصر بفردی را هم در خود دارد!

نمایشگاه بین المللی ایفا تا به حال تلویزیون‌های منحصر بفردی را هم در خود داشته است به این نحو که سامسونگ همیشه تلاش کرده در این نمایشگاه از بزرگ‌ترین تلویزیون خود رونمایی کند و در کنار سامسونگ، ال جی هم سعی کرده است که در این رویداد یک تلوزیون را با اندازه بزرگ‌تر، رزولوشن تصویر بیشتر یا حاشیه‌های باریک‌تر از مدلی که توسط سامسونگ عرضه شده است، به کاربران و طرفدارانش نشان دهد.

این دو سازنده هر سال در این نمایشگاه با عرضه محصولات خود با یکدیگر رقابت می‌کنند. به همین دلیل می‌توان احتمال داد که در رویداد امسال نیز تلویزیون‌های خود را به علاقمندانشان معرفی کنند. این احتمال وجود دارد که علاوه بر سامسونگ و ال جی سازندگان دیگری هم مثل توشیبا، فیلیپس و پاناسونیک با تلویزیون‌های بزرگ و زیبای خود در نمایشگاه برلین حاضر شوند.

کنسول‌های بازی و گجت‌های خاص هم در ایفا 2017 در معرض عموم قرار می‌گیرند!

ایسر گفته است که در نمایشگاه برلین حاضر می‌شود؛ این گفته می‌تواند بدین معنا باشد که در نمایشگاه ایفا 2017 کنسول‌ها و لپ تاپ‌های بازی قدرتمندی هم از این برند به کاربران نشان داده شود. این سازنده تایوانی سال گذشته لپ تاپ‌های قدرتمند پردیتور 21 ایکس (Predator 21 X) و پردیتور ترایتون (Predator Triton) را که برای اجرای بازی‌های بسیار پیشرفته و سنگین ساخته شده بودند، به کاربران معرفی کرد. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که این کمپانی در نمایشگاه ایفا 2017 هم حضور فعالی در این زمینه داشته باشد.

ایفا 2017

ایسوس هم یکی از سازندگانی است که در صنعت ساخت سخت افزارهای قدرتمند مخصوص بازی حضور فعالی داشته است؛ از این رو چندان دور از ذهن نیست که طرفداران بازی‌های رایانه‌ای شاهد عرضه محصولاتی هم در این زمینه از طرف این سازنده باشند.

ایفا علاوه بر این به عنوان یک فرصت برای رونمایی از محصولات خارق العاده و خاص سازندگان مختلف شناخته می‌شود. نمی‌توان با اطمینان گفت که امسال هم محصولاتی مثل پوکمون گو در این نمایشگاه در معرض عموم قرار می‌گیرند اما چندان دور از ذهن نیست که نمایشگاه برلین با محصولات عجیب جدیدی از کاربران استقبال کند.

.

منبع: mashable

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر