;
coinex

ال‌جی و B&O برای ساخت یک تلویزیون OLED مسحورکننده با یکدیگر همکاری می‌کنند


ال‌جی و B&O برای ساخت یک تلویزیون OLED مسحورکننده با یکدیگر همکاری می‌کنند
شرکت‌های ال‌جی و B&O (بنگ و اولافسن) از همکاری مشترک خود برای تولید یک تلویزیون OLED به نام BeoVision Eclipse خبر داده‌اند. BeoVision یک تلویزیون 4K است که به یک سیستم صوتی 450 واتی در قالب یک ساندبار سه کاناله‌ی یک پارچه با شبکه‌های رادیویی اینترنتی، مجهز شده است.

ال‌جی مدعی شده که این تلویزیون، رنگ مشکی را خالص نمایش می‌دهد و نسبت کنتراست تصویر آن نیز بی‌نهایت است و ضمنا همانطور که انتظار می‌رود فناوری HDR نیز در تلویزیون OLED ال‌جی حضور دارد. این تلویزیون جذاب روی یک پایه‌ی متحرک موتوری قرار گرفته و به راحتی هرچه تمام‌تر با فشار یک دکمه به اطراف می‌چرخد و می‌توانید زاویه نمایش دلخواه خود را تنظیم کنید. تلویزیون Eclipse را می‌توان بر روی یک پایه دیواری موتوری نیز قرار داد و به وسیله‌ ریموت مخصوص زاویه نمایش را کنترل کرد.

تطبیق پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Eclipse محسوب می‌شود. این تلویزیون با سیستم‌عامل جدید 3.5 WebOS عرضه می‌شود که امکان دسترسی به انواع محتوای آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند. ساندبار این محصول را نیز به صورت جداگانه می‌توانید از میان رنگ‌های مختلف آلومینیوم و پارچه انتخاب کرده و شخصی‌سازی کنید. سیستم صوتی فراگیر B&O نیز یک تجربه شنوایی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

BeoVision Eclipse در سایزهای 55 و 65 اینچی عرضه می‌شود و قیمت این محصولات به ترتیب 10990 دلار و 15990 دلار خواهد بود.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر